انتخابات مبنای سیاستگذاری نوین غرب در قبال ایران است
انتخابات مبنای سیاستگذاری نوین غرب در قبال ایران است

انتخابات مبنای سیاستگذاری نوین غرب در قبال ایران است تایسیز نیوز – معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی گفت: انتخابات پیش رو مبنای سیاستگذاری نوین غرب در قبال ایران خواهد بود از این رو باید وجهه مقتدر، متحد و منسجمی از کشور ترسیم کرده و به نمایش بگذاریم. به […]

انتخابات مبنای سیاستگذاری نوین غرب در قبال ایران است

تایسیز نیوز – معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی گفت: انتخابات پیش رو مبنای سیاستگذاری نوین غرب در قبال ایران خواهد بود از این رو باید وجهه مقتدر، متحد و منسجمی از کشور ترسیم کرده و به نمایش بگذاریم.

به گزارش تایسیز نیوز، حسن گلی روز سه شنبه در جمع اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان سراب و مراسم افتتاح کتابخانه در این شهرستان اظهار کرد: مشارکت در انتخابات در کنار مولفه های قدرت نرم و سخت کشور، چشم انداز مطلوبی را در همه عرصه ها نشان خواهد داد.

وی ادامه داد: امروز لازم است با ابزار هنر و رسانه در راستای تقویت قدرت نرم کشور و مواجهه قدرتمندانه با تحولات بین المللی اقدام کنیم.

برای حفظ و توسعه دستاوردها، حضور مردم در صحنه انتخابات ضروری است

اسد بابایی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان نیز به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: برای حفظ و توسعه این دستاوردها، حضور مردم در صحنه ضروری است و انتخابات مهم ترین صحنه است.

طرح بازطراحی و بازسازی کتابخانه شهدای فرکوش شهرستان سراب به بهره برداری رسید

امروز همچنین کتابخانه عمومی شهدای فرکوش شهرستان سراب، بعد از بازطراحی و بازسازی کلی با حضور علی جهانی فرماندار شهرستان، حسن گلی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، جمعی از مسئولین شهرستانی و مردم فرهنگ دوست روستای فرکوش به بهره برداری رسید.

اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در بهره برداری از این کتابخانه با تاکید بر اینکه کتابخانه های عمومی با توجه به گستره جغرافیایی و شبکه عظیم کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی یکی از بزرگترین شبکه فرهنگی کشور است، گفت: در اکثر مناطق کم برخوردار کتابخانه های عمومی تنها پایگاه های اجتماعی و فرهنگی محل رجوع مردم است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت های کتابخانه های عمومی پرداختن به مقوله کودک و نوجوان و توسعه ارتباط این قشر با کتاب و کتابخانه است، افزود: وضعیت کتابخانه شهدای فرکوش مناسب مردم شریف و فرهنگ دوست منطقه به ویژه اعضای کودک این کتابخانه نبود که با برنامه ریزی های صورت گرفته بازطراحی و بازسازی کلی این کتابخانه آغاز و با هزینه کرد چهار میلیارد ریال تکمیل شد.

تعدادی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان سراب نیز ضمن بیان انتظارات و مطالبات خود، خواستار رفع کاستی‌ها و مشکلات شدند.
لزوم حمایت همه جانبه از اصحاب و هنر و رسانه، تفویض برخی امور به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و کوتاه شدن فرایند صدور برخی مجوز ها، اهم مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان سراب بود که معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل، توضیحاتی در مورد این موضوعات ارائه کرد و وعده پیگیری حل مسائل مطرح شده را داد.