انتخاب هواپیمایی آتا بعنوان دومین شرکت هواپیمایی برتر در پروازهای نوروزی
انتخاب هواپیمایی آتا بعنوان دومین شرکت هواپیمایی برتر در پروازهای نوروزی

هواپیمایی آتا با انجام ۱۱۶۵ پرواز در مقاصد مختلف داخلی و خارجی، دومین شرکت هواپیمایی برتر کشور در تعداد جابجایی مسافران نوروزی شد. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی آتا، این هواپیمایی همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و از ۲۴ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ماه، با رشد قابل توجه نسبت به […]

انتخاب هواپیمایی آتا بعنوان دومین شرکت هواپیمایی برتر در پروازهای نوروزی

هواپیمایی آتا با انجام ۱۱۶۵ پرواز در مقاصد مختلف داخلی و خارجی، دومین شرکت هواپیمایی برتر کشور در تعداد جابجایی مسافران نوروزی شد.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی آتا، این هواپیمایی همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و از ۲۴ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ماه، با رشد قابل توجه نسبت به سال گذشته با انجام ۱۱۶۵ پرواز، و جابجایی ۱۵۷۵۸۶ مسافر، بعنوان دومین شرکت برتر از حیث میزان جابجایی مسافر و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی انتخاب گردید.

خلبان سهیل قیاسی مدیرعامل هواپیمایی آتا ضمن تبریک این دستاورد به کارکنان هواپیمایی آتا اظهار داشت: کسب افتخارات برترین شرکت هواپیمایی و رکورددار پروازهای اربعین، کسب مقام دوم سفرهای نوروزی و افتخارات دیگر کسب شده بعنوان برگی زرین در دفتر پرافتخار خدمت به مردم ایران از جانب این هواپیمایی ثبت گردیده است.

مدیرعامل هواپیمایی آتا همچنین با اشاره به تاکید مالک این هواپیمایی به ادامه این راه پر فراز و نشیب و افزایش کیفی و کمی خدمات به مسافران خبرداد و افزود:‌

در سال پیش رو نیز با توکل به الطاف ایزد منان و با تاکید مالک محترم هواپیمایی آتا جناب آقای مهندس محمدرضا زنوزی مطلق، با تکیه بر توانمندی و ظرفیت بالای کارکنان هواپیمایی آتا و با توجه ویژه به بحث ایمنی پرواز و سلامتی مسافران گرانقدر، در مسیرهای مختلف پروازی در خدمت مردم شریف ایران خواهیم بود.