انتصاب مدیر روابط عمومی پتروشیمی تبریز  بعنوان” عضو شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان”
انتصاب مدیر روابط عمومی پتروشیمی تبریز  بعنوان” عضو شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان”

مدیر کل ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت، آقای افشاری مدیر روابط عمومی پتروشیمی تبریز را بعنوان” عضو شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان” منصوب کرد. حسین زاده قشمی بموجب این حکم و بنا به عملکرد و تجارب مثبت آقای افشاری در شرکت پتروشیمی تبریز خواستار تلاش و همفکری ایشان در جهت […]

مدیر کل ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت، آقای افشاری مدیر روابط عمومی پتروشیمی تبریز را بعنوان” عضو شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان” منصوب کرد.

حسین زاده قشمی بموجب این حکم و بنا به عملکرد و تجارب مثبت آقای افشاری در شرکت پتروشیمی تبریز خواستار تلاش و همفکری ایشان در جهت تحقق هر چه بیشتر و برجسته تر اهداف والای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شد.    

           

  متن لوح تقدیر

جناب آقای افشاری

با سلام و احترام با عنایت به فعال سازی همه ظرفیت های رسانه و اطلاع رسانی جهت تحقق هویت متعال جایزه ملی حمایت مصرف کنندگان در همین راستا و نظر به تعهد، تجارب و عملکرد مثبت شما در یکی از شرکت های برگزیده ادوار این جایزه ملی، بدینوسیله به موجب این ابلاغیه، جنابعالی بعنوان”عضو شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان” منصوب می شوید، امید است با اتکا به عنایت خداوند متعال همه تلاش ها و کوشش های خود را در جهت تحقق هر چه بیشتر و برجسته تر اهداف والای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بکار بندید. ضروری است با سرلوحه قراردادن راهبرد، توکل و تلاش در انجام امور و حضور مستمر در جلسات شورا، سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه تمام امکانات به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بعهده گرفته اید مجدانه کوشش نمایید.

از خداوند تبارک و تعالی موفقیت جنابعالی را در انجام امور محوله مسئلت می نمایم.

حسین زاده قشمی