انتقاد از عملکرد قطار شهری تبریز/مسائل اساسی را رها کرده‌ایم و درگیر مسائل ریز شده‌ایم
انتقاد از عملکرد قطار شهری تبریز/مسائل اساسی را رها کرده‌ایم و درگیر مسائل ریز شده‌ایم

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از فارس، محمد اشرف‌نیا در تذکر میان دستور خود در جسله شورای شهر تبریز اظهار داشت: متاسفانه مسائل کلان و اساسی را در شهر رها کرده‌ایم و به مسائل حاشیه‌ای، ریز و بی‌اهمیت می‌پردازیم. وی در بخش دیگری از تذکرات خود اظهار داشت: درخواست دارم مدیران قطار شهری در جلسات […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از فارس، محمد اشرف‌نیا در تذکر میان دستور خود در جسله شورای شهر تبریز اظهار داشت: متاسفانه مسائل کلان و اساسی را در شهر رها کرده‌ایم و به مسائل حاشیه‌ای، ریز و بی‌اهمیت می‌پردازیم.

وی در بخش دیگری از تذکرات خود اظهار داشت: درخواست دارم مدیران قطار شهری در جلسات آتی حضور یافته و درباره عملکردشان توضیح دهند، چرا که مقرر بود خط  یک قطار شهری تبریز تا پایان امسال تکمیل شود اما با این وضعیت احتمالا تا سال ۹۸ هم توفیقی حاصل نخواهد شد.

اشرف‌نیا تاکید کرد: شهرداری ملزم شده است به هیچ وجه اجازه حفاری را داخل شهر صادر نکند تا ساز و کار لازم در شورای شهر تصویب شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک  شورای شهر تبریز با اشاره به چارت شورای اسلامی شهر تبریز ، آن را کاملا اشتباه و غیر اصولی توصیف کرد و گفت:  طرح تشکیلاتی شورای شهر از نظر سازمانی اشتباه و غیرکارشناسانه و بدون اطلاع شورا بوده و آنچه مسلم است شورای اسلامی شهر تبریز باید در جریان چند و چون تدوین این چارت قرار گیرد.