انتقاد صریح شهین باهر از تعویق تصویب بودجه سال آینده شهرداری در شورا
انتقاد صریح شهین باهر از تعویق تصویب بودجه سال آینده شهرداری در شورا

ایرج شهین باهر با حضور در صحن شورا ی اسلامی تبریز با اشاره به اینکه مدیران شهرداری با تمام توان و تلاش بودجه سال ۹۸ را آماده و یک روز زودتر از روز قانونی تحویل اعضای شورای اسلامی دادند، گفت: اکنون یک ماه از تحویل بودجه گذشته است اما شورای شهر هنوز تصویب آن را […]

ایرج شهین باهر با حضور در صحن شورا ی اسلامی تبریز با اشاره به اینکه مدیران شهرداری با تمام توان و تلاش بودجه سال ۹۸ را آماده و یک روز زودتر از روز قانونی تحویل اعضای شورای اسلامی دادند، گفت: اکنون یک ماه از تحویل بودجه گذشته است اما شورای شهر هنوز تصویب آن را اعلام نکرده است.

شهردار تبریز با بیان اینکه دستور جلسه های مطرح شده برای جلسات شورا هیچ اولویتی نسبت به دستور جلسه تصویب بودجه سال ۹۸ ندارد، اظهار داشت: اما همچنان خبری از مطرح کردن این موضوع در صحن شورا نیست.
وی افزود: مهمترین اولویت تصویب بودجه است زیرا تمام پروژه و عملیات شهرداری بر پایه این بودجه انجام می شود‌.

وی با تاکید بر اینکه دو روز از وقت مقرر و قانونی برای تصویب بودجه ۹۸ باقی مانده است، اذعان داشت: اگر این اتفاق رخ ندهد از برنامه ها عقب خواهیم افتاد.

این گزارش حاکی است، محمد باقر بهشتی ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری در واکنش به سخنان شهردار، گفت: برای شهرداری و عملکرد آن چشم اندازی ۵ ساله مشخص می شود که بودجه ۹۸ اولین سال این برنامه پنج ساله است.
وی افزود:اما متاسفانه علاوه بر اینکه برخی از مدارک برای تصویب بودجه ناقص است بلکه حتی برنامه پنج ساله شهرداری هنوز تکمیل نشده است که با بودجه منطبق شود.
وی اضافه کرد:برای تنظیم بودجه سال ۹۸ به این موارد نیاز داریم و اقای شهردار با بسیج شهرداری کاری برای تکمیل نواقص انجام دهد.