انتقاد معاون استاندارآذربایجان شرقی ازرسانه ها درمراسم روزخبرنگار
انتقاد معاون استاندارآذربایجان شرقی ازرسانه ها درمراسم روزخبرنگار

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از مهر، داود گرشاسبی فرماندار ویژه شهرستان مرند، عصر امروز، در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان که به مناسبت روز خبرنگار در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه خبرنگاری عشق است، اظهار داشت: خبرنگاران با عشق و علاقه قلبی پا در این عرصه گذاشته اند و […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از مهر، داود گرشاسبی فرماندار ویژه شهرستان مرند، عصر امروز، در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان که به مناسبت روز خبرنگار در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه خبرنگاری عشق است، اظهار داشت: خبرنگاران با عشق و علاقه قلبی پا در این عرصه گذاشته اند و خستگی ناپذیر در جهت پیشرفت و توسعه جامعه تلاش می کنند.

وی افزود: برخی از خبرنگاران شهرستان مرند، به جای خبرنگاری، خبرسازی می کنند که در شأن پیشینه و سابقه این شهرستان فرهنگی و تاریخی نیست.

فرماندار ویژه مرند بر ضرورت نقش رسانه ها در مدیریت هوشمند جامعه تاکید کرد و ادامه داد: رسانه ها باید جامعه را به سمت پویایی و نشاط پیش ببرند اما برخی رسانه ها ایجاد تضاد و اختلاف را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه معرفی کردن ویژگی های بارز یک شهر از هنر خبرنگاران است، تاکید کرد: خبرنگاران شهرستان مرند متعهد شوند که هر مطلب و خبری منعکس می کنند به نفع این شهرستان باشد.

گرشاسبی عنوان کرد: خبرنگاران فضای شهرستان را در جهت رقابت پیش ببرند رسانه ها باید با ایجاد فکر و انگیزه در بین مدیران، سپس از او مطالبه گری کنند، در این مسیر اگر مدیری نیز از خبرنگاری شکایت کند، بنده رضایت او را جلب خواهم کرد.

وی در پایان گفت: شورای روابط عمومی ادارات شهرستان مرند به زودی تشکیل می شود و مکاتبات اولیه آن انجام شده است.