انفجار گاز شهری در سردرود حادثه ساز شد
انفجار گاز شهری در سردرود حادثه ساز شد

انفجار گاز شهری در سردرود حادثه ساز شد   شهردار سردرود  از انفجار بر اثر نشت گاز در یک واحد مسکونی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ،ناصر اسماعیل زاده حجتی شهردار سردرود گفت: ماموران آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران شهرداری با تماس تلفنی شهروندان از انفجار گاز در […]

انفجار گاز شهری در سردرود حادثه ساز شد

 

شهردار سردرود  از انفجار بر اثر نشت گاز در یک واحد مسکونی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ،ناصر اسماعیل زاده حجتی شهردار سردرود گفت: ماموران آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران شهرداری با تماس تلفنی شهروندان از انفجار گاز در منزل مسکونی در منطقه آخر کوی نور این شهر با خبر شدند.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه بلافاصله گروه ماموران آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران شهرداری سردرود به فرماندهی منوچهر جمالیان محل حادثه اعزام شدند، افزود: در این حادثه که به دلیل نشت گاز اتفاق افتاد، منزل مسکونی بصورت کامل تخریب گردید و متاسفانه در این حادثه یک نفر از شهروندان سردرودی فوت نموده بود که توسط عوامل ستاد بحران و آتش نشانی و امداد و نجات از زیر آوار رهاسازی گردید.

وی همچنین با اشاره به اینکه به درخواست مسئول ستاد مدیریت بحران اکیپ های امداد و نجات و هلال احمر شهرستان نیز در محل حضور پیدا کردند تا نسبت به آواربرداری و مسدومین احتمالی اقدام نمایند که خوشبختانه با حضور سگ های زنده یاب محل بصورت کامل جستجو شد و موردی دیگر مشاهده نگردید.

همچنین در حادثه این انفجار که با صدای مهيب همراه بود تعدادی از منازل شهروندان اطراف دچار خسارت های مالی گردید.

قابل ذکر است بهلولی رییس شورای اسلامی شهر سردرود و اسماعیل زاده حجتی شهردار این شهر از اولین لحظات حادثه نیز در محل حضور داشتند.