انگیزه بالای مسی‌ها برای جدال با صدرنشین
انگیزه بالای مسی‌ها برای جدال با صدرنشین

بلندقامتان مس سونگون فردا جمعه در تهران میهمان صدرنشین گروه الف لیگ یک والیبال است. تیم والیبال مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته ۱۸ رقابت‌های لیگ یک والیبال کشور روز جمعه ۱۶ دی‌ماه در سالن هپکو به مصاف نصر امید تهران خواهد رفت. نارنجی‌پوشان مس که در دو هفته گذشته مسابقه‌ای نداشته‌اند با انگیزه‌ای بالا […]

بلندقامتان مس سونگون فردا جمعه در تهران میهمان صدرنشین گروه الف لیگ یک والیبال است.

تیم والیبال مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته ۱۸ رقابت‌های لیگ یک والیبال کشور روز جمعه ۱۶ دی‌ماه در سالن هپکو به مصاف نصر امید تهران خواهد رفت.

نارنجی‌پوشان مس که در دو هفته گذشته مسابقه‌ای نداشته‌اند با انگیزه‌ای بالا به دنبال کسب برد هستند تا بار دیگر قدرت خود را به رخ حریفان بکشند.

شاگردان عادل بناکار در ۱۳ بازی گذشته با عملکرد خوبی که به نمایش گذاشته‌اند باعث شده است توقعات از آن‌ها بالا رفته و انتظاری جز کسب پیروزی در ۵ بازی پایانی نرود.

تیم والیبال مس سونگون ورزقان با انجام ۱۳ بازی و کسب ۹ برد در رتبه سوم جای گرفته و نصرامید نیز با ۱۳ بازی و ۱۱ برد صدرنشین گروه الف سری A می‌باشد.

گفتنی است، داود نافعی و میثم پارسه به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشته و آقایان محمد علی گیلانی و محمد حسین شفقی نیز ناظران فنی و داوری خواهند بود.

  • نویسنده : بابک صفری
  • منبع خبر : سایت رسمی