اهدای ۲۵ دستگاه اکسیژن ساز به مراکز درمانی
اهدای ۲۵ دستگاه اکسیژن ساز به مراکز درمانی

🔻اهدای ۲۵ دستگاه اکسیژن ساز به مراکز درمانی 🔸️مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از اهدای ۲۵ دستگاه اکسیژن ساز و دو دستگاه کپسول اکسیژن به بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر و مراکز درمانی همجوار خبر داد. 🔸️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسننریمان گفت: با توجه به کمبود دستگاه ها […]

🔻اهدای ۲۵ دستگاه اکسیژن ساز به مراکز درمانی

🔸️مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از اهدای ۲۵ دستگاه اکسیژن ساز و دو دستگاه کپسول اکسیژن به بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر و مراکز درمانی همجوار خبر داد.

🔸️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن
نریمان گفت: با توجه به کمبود دستگاه ها و ابزارهای تهیه اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی در مراکز درمانی و نیز بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر دستگاه های اکسیژن ساز خریداری و به این مراکز تحویل داده شد.

🔸️وی افزود: تعداد ۱۵ دستگاه اکسیژن ساز توسط سرمایه گذاران و ۱۰ دستگاه توسط سازمان منطقه آزاد ارس به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری شده است.

🔸️نریمان گفت: برای تهیه این دستگاه ها پویش سلامت و معیشت راه اندازی کردیم و به لطف خداوند مشارکت خوبی از سوی سرمایه گذاران انجام شد.

🔸️نریمان در ادامه یادآور شد: از آغاز شیوع کرونا در کشور، سازمان منطقه آزاد ارس اقدامات متعددی در زمینه تامین تجهیزات ایمنی، ماسک و… ، عقد تفاهم نامه جهت پایش و نظارت بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی، عقد تفاهم نامه ارائه خدمات به بیماران کرونایی و بیماران زمینه ای و افراد مرتبط بابیماران کرونایی، انجام غربالگری مکمل با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا و سایر ارگان ها در محدوده منطقه آزاد ارس انجام داده است.

🔸️وی گفت: تجهیز بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر از جمله خرید دستگاه استاپ لایزر و لیزر ایمیجر جهت راه اندازی نخستین دستگاه رادیولوژی، خرید دستگاه اتوکلاو برای این بیمارستان، خرید دستگاه elisa و تجهیزات آزمایشگاهی تشخیص کرونا برای درمانگاه تخصصی ارس و نیز تخصیص ۵۰۰ میلیون ریال توسط سازمان منطقه آزاد ارس جهت خرید لباس بیمارستانی، تهیه و توزیع ۵۲۱ بسته معیشتی و کالای سلامت محور برای اقشار آسیب دیده از کرونا، اهدای ۵۰۰ کیسه برنج به سومین رزمایش کمک مومنانه بخشی از اقدامات سازمان منطقه آزاد ارس و سرمایه گذاران خیّر پویش معیشت و سلامت ارس می باشد که از زمان شیوع ویروس کرونا در قالب ستاد کرونا انجام گرفته است.

🔸️رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا نیز ضمن تقدیر از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس برای جلب مشارکت و خریداری دستگاه های مورد نیاز، گفت: دستگاه های اکسیژن بیمارستان ساجدی هادیشهر در شرایط عادی پاسخگوی نیاز بیماران بود اما با همه گیری ویروس کرونا و افزایش مبتلایان با مشکل درمان مواجه بودیم.

🔸️فدایی با بیان اینکه تا مهر امسال تعداد فوتی های ناشی از بیماری ویروس کرونا ۲۰ نفر بود، افزود: متاسفانه در دو ماه اخیر آمار فوتی ها رو به افزایش بوده و به ۶۸ نفر رسیده است.

🔸️وی گفت: دستگاه های خریداری شده در کوتاه مدت پاسخگوی نیاز بیماران کرونایی است و امیدواریم با مشارکت خیرخواهانه، ظرف یکی دو ماه آینده دستگاه مرکزی اکسیژن ساز خریداری شود.

گفتنی است در حاشیه اهدای دستگاه های اکسیژن ساز؛ مراسم یادبودی با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران منطقه آزاد ارس و اعضای پویش معیشت و سلامت ارس برای “حاج تراب ابراهیمی” مدیرعامل شرکت ارس تارلا امیر و از سرمایه گذاران خیر ارس برگزار شد.