اولین همایش ملی گردشگری و کسب و کار ورزشی به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد
اولین همایش ملی گردشگری و کسب و کار ورزشی به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد

اولین همایش ملی گردشگری و کسب و کار ورزشی به میزبانی دانشگاه تبریز و با تلاش دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی این دانشگاه روز پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۸ با حضور اساتید برجسته کشور، دانشجویان، صاحب نظران و مسئولان شهری و ورزشی تبریز برگزار شد. این همایش با رویکرد تبریز ۲۰۱۸ و طی […]

اولین همایش ملی گردشگری و کسب و کار ورزشی به میزبانی دانشگاه تبریز و با تلاش دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی این دانشگاه روز پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۸ با حضور اساتید برجسته کشور، دانشجویان، صاحب نظران و مسئولان شهری و ورزشی تبریز برگزار شد.

این همایش با رویکرد تبریز ۲۰۱۸ و طی همکاری دانشکده تربیت بدنی با اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری شهر تبریز برگزار شد.

دکتر رسول خدادادی دبیر اجرایی این همایش تعداد کل مقاله های ارسال شده به همایش را ۱۴۸ مقاله عنوان کرد. از این تعداد مقاله ۲۲ مقاله توسط داوران همایش رد شد و از بین مقاله های پذیرفته شده ۱۶ مقاله برای سخنرانی، ۴ مقاله برای سخرانی کلیدی و ۷۹ مقاله به صورت پوستر ارائه شدند. ضمن اینکه در حاشیه این همایش سه کارگاه تخصصی نیز برای حاضرین تدارک دیده شده بود.

مراسم افتاحیه همایش ملی گردشگری و کسب و کار ورزشی ساعت ۸:۳۰ آغاز شد. دکتر محمدرضا پورمحمدی رئیس دانشگاه تبریز و رئیس این همایش ضمن خوشامدگویی به حاضرین در ابتدای مراسم افتتاحیه به تبیین اهمیت گردشگری و توجه به کسب و کار ورزشی برای رونق اشتغال در کشور پرداخت. در ادامه مراسم افتتاحیه دکتر ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش و جوانان استان، دکتر سعید نیکوخصلت، نماینده شورای شهر تبریز و دبیر کل این همایش و ، یعقوب بدری آذر، رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و غلامحسین مسعودی ریحان، رئیس شورای شهر تبریز نیز برای حاضرین سخرانی کردند و سپس سخرانی مقاله های پذیرفته شده آغاز شد و پس از برپایی کارگاه های پیش بینی شده، همایش ملی گردشگری و کسب و کار ورزشی با برگزاری مراسم اختتامیه که ساعت ۱۷ آغاز شد به کار خود پایان داد. لازم به ذکر است که در مراسم اختتامیه این همایش از نفرات برتر در بخش های مختلف و اساتید برجسته حاضر در همایش با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آورده شد.