اولین گردهمایی «بانوان عاشورایی» در تبریز برگزار شد
اولین گردهمایی «بانوان عاشورایی» در تبریز برگزار شد

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از مهر، اولین گردهمایی و میثاق با عنوان «بانوان عاشورایی» با هدف شناساندن نقش و جایگاه زنان در حماسه های مذهبی و تاریخی قیام عاشورا، در کلانشهر تبریز برگزار ‌شد. این گردهمایی امروز سه شنبه ۱۵ آبان ماه از ساعت ۸ صبح به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از مهر، اولین گردهمایی و میثاق با عنوان «بانوان عاشورایی» با هدف شناساندن نقش و جایگاه زنان در حماسه های مذهبی و تاریخی قیام عاشورا، در کلانشهر تبریز برگزار ‌شد.

این گردهمایی امروز سه شنبه ۱۵ آبان ماه از ساعت ۸ صبح به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی و معاون فرهنگی اجتماعی مدیریت امور بانوان و خانواده شهرداری تبریز در حسینیه آرامستان وادی رحمت تبریز برگزار شد.

گفتنی است اولین گردهمایی زنان عاشورایی شهر تبریز ویژه بانوان مبلغ با هدف اشاعه فرهنگ عاشورا و نقش زنان در این قیام برگزار شد.

تعظیم شعائر اسلامی، گرامیداشت مراسم مذهبی و عزاداری ها، ارائه الگوی مناسب برای انتقال پیام قیام عاشورا و بیان نقش زنان در این قیام به ویژه نقش حضرت زینب (س) از دیگر اهداف این گردهمایی و میثاق زنان عاشورایی عنوان شد.