اولی هارا جدی بگیریم/انتقاد از ممنوعیت ورود متقاضیان با چادر به جلسه آزمون استخدامی در مرند
اولی هارا جدی بگیریم/انتقاد از ممنوعیت ورود متقاضیان با چادر به جلسه آزمون استخدامی در مرند

نماینده ولی فقیه خاطر نشان کرد: اولی هارا جدی بگیرید ،همین اولی ها هستند که برای شکل‌گیری آینده اهمیت دارد.   حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در سومین همایش «حجاب و عفاف» ویژه مدیران مهدهای کودک سراسر استان آذربایجان‌شرقی با تشکر از مربیان مهدکودک‌ها و بهزیستی اظهار کرد: معرفی فرهنگ و الگوی اسلامی زن مسلمان […]

نماینده ولی فقیه خاطر نشان کرد: اولی هارا جدی بگیرید ،همین اولی ها هستند که برای شکل‌گیری آینده اهمیت دارد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در سومین همایش «حجاب و عفاف» ویژه مدیران مهدهای کودک سراسر استان آذربایجان‌شرقی با تشکر از مربیان مهدکودک‌ها و بهزیستی اظهار کرد: معرفی فرهنگ و الگوی اسلامی زن مسلمان که باعث تحکیم بنیان های اعتقادی در جامعه میشود ،بهترین راهکار تقابل با فرهنگ مهاجم است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: از منظر دین مقدس اسلام و از منظر قرآن حجاب زن انسان را از شر افراد بد سرشت حفظ میکند
وی ادامه داد: امروز هم دشمنان ایران برنامه ای وسیعی دارند تا این حجاب را از بین ببرند در رسانه های معاند یک روزی را به عنوان روز سفید اعلام میکنند و بر علیه حجاب عمل میکنند.

 

نماینده ولی فقیه تصریح کرد:دشمنان ایران ،باترویج ازادی های بی حد و حصر و تضعیف بنیان های فطری و ترویج بی بند و باری و ایمان و ارزش های دینی همچون عفت و همچون حیا و همچون مانعی مستحکم در مقابل دشمنان قرار میگیرند و می خواهند دچار تزلزل و اسیب کنند .

وی بااشاره به یکی از مصادیق تهاجم فرهنگی گفت :یکی از مصادیق تهاجم فرهنگی دشمنان رواج مدگرایی است.

 

وی خاطر نشان کرد:در شهر تهران برخی خیابان‌ها هستند که فقط برای رفت و آمد خواهران اختصاص داده شده و ماموریت آنها از طرف معاندان فقط رفت و آمد در خیابان‌ها برای ترویج مدهای تبیین شده از طرف غرب است حاکم شده اند .

 

وی در خصوص اهمیت مربیان گفت:نقش مربیان خیلی بااهمیت است حتی مربیانی که کلاس های ابتدایی را تدریس میکنند، مربیان و معلمان خیلی وظیفه سنگینی دارید همه چیز در دوران ابتدایی و اولی ها شکل میگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی از ممنوعیت ورود متقاضیان با چادر به جلسه آزمون استخدامی در مرند انتقاد کرد و گفت:به صراحت اعلام کردم که آموزش و پرورش این موضوع را بررسی کرده و با خاطیان برخورد کند و اگر تا پنج‌شنبه نتیجه نهایی را به بنده اعلام نکنند، در نماز جمعه از تریبون رسمی اعلام خواهم کرد