اول خدا بعد پدر و مادرم علت موفقیت من هستند / هیچ‌وقت ناامید نشده و از تلاش دست برنداشتم
اول خدا بعد پدر و مادرم علت موفقیت من هستند / هیچ‌وقت ناامید نشده و از تلاش دست برنداشتم

به گزارش تایسیز اذربایجان ،به نقل از فارس، عرفان آبادی‌فرد اظهار کرد: من در مدرسه شهیدمدنی ناحیه ۴ درس می‌خواندم و روزانه نزدیک به ۹ ساعت مطالعه برای کنکور داشتم. وی افزود: کلاس‌های مدرسه برای کنکور کافی است و می‌توان از طریق مدرسه موفق شد و من نیز به آنها اکتفا کرده بودم و فقط […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ،به نقل از فارس، عرفان آبادی‌فرد اظهار کرد: من در مدرسه شهیدمدنی ناحیه ۴ درس می‌خواندم و روزانه نزدیک به ۹ ساعت مطالعه برای کنکور داشتم.

وی افزود: کلاس‌های مدرسه برای کنکور کافی است و می‌توان از طریق مدرسه موفق شد و من نیز به آنها اکتفا کرده بودم و فقط برای چند درس تخصصی کلاس رفتم.

آبادی‌فرد در زمینه شیوه درس خواندن گفت: روش‌های درست برای درس خواندن زیاد است که می‌توان از آنها استفاده کرد، اگر کسی فکر کند که می‌تواند از روش دیگری که با روش‌های متداول درس خواندن فرق می‌کند، بهتر یاد بگیرد، نمی‌توان گفت روش درس خواندش غلط است.

وی تاکید کرد: روش‌های درس خواندن و یادگیری هر کس مختص خود اوست چون به فرض من با روشی که برای خودم در نظر گرفتم، راحت‌تر و بهتر می‌توانستم مطالب را یاد بگیرم، از این رو با همین روش خودم درس خواندم.

نفر سوم کنکور تجربی سال ۹۷ با بیان اینکه نقش خانواده در موفقیت من بسیار موثر بود، گفت: خانواده نزدیک‌ترین فرد برای دانش‌آموز بوده و می‌تواند در ایجاد محیطی آرام و ساکت برای فرزندان کمک کنند و از لحاظ روانی آنها را تأمین کنند که الحمدالله خانواده من نیز این‌گونه بودند.

وی ادامه داد: من یک برادر بزرگتر از خود دارم و پدرم بازنشسته فرهنگی و مادرم خانه‌دار است.

آبادی‌فرد خاطرنشان کرد: بیشترین تمرکز من برای کنکور از پایه سوم بود و با آرامش، برنامه‌ریزی و حرف‌شنوی از معلمان مدرسه و مهم‌تر از همه توکل بر خدا موفق شدم.

وی افزود: وقتی از سازمان سنجش تماس گرفتند و نتیجه را اعلام کردند، خیلی خوشحال شدم ولی از نیمه سال‌تحصیلی که با قدرت برای کنکور آماده شده بودم، انتظار یک رتبه خوب را داشتم.

آبادی‌فرد در زمینه توصیه به کسانی که در صدد ورود به دانشگاه هستند، تاکید کرد: هیچ وقت ناامید نشوند و از تلاش دست برندارند این احساس را در خود به وجود بیاورند که یک تلاش ۹ تا ۱۲ ماه می‌تواند قبولی شیرین را برایشان به ارمغان بیاورد، پس ارزش این را دارد که به خودشان کمی سختی بدهند.

نفر سوم کنکور تجربی با اشاره به اینکه در مسیر درس خواندن هیچ‌وقت ناامید نشده و از تلاش دست برنداشتم، بیان کرد: رشته پزشکی را انتخاب خواهم کرد ولی فعلاً نمی‌دانم در دانشگاه تهران یا تبریز ادامه خواهم داد.