اکران دو فیلم کوتاه در دومین روز هفته فیلم های ترکی در سینمای ایران در استانبول + تصاویر
اکران دو فیلم کوتاه در دومین روز هفته فیلم های ترکی در سینمای ایران در استانبول + تصاویر

به گزارش تایسیز اذربایجان حضور کارگردان های جوان و موفق فیلم کوتاه که توانستند در فستیوال های جهانی موفق ظاهر شوند حال و هوایی پخش روز دوم را متفاوت از روز قبل کرد. جلسات پرسش و پاسخ و نقد و بررسی آثارنیز پر رونق تر از روز قبل بود به نحوی که در این بین فیلم‌کوتاه […]

به گزارش تایسیز اذربایجان حضور کارگردان های جوان و موفق فیلم کوتاه که توانستند در فستیوال های جهانی موفق ظاهر شوند حال و هوایی پخش روز دوم را متفاوت از روز قبل کرد.

جلسات پرسش و پاسخ و نقد و بررسی آثارنیز پر رونق تر از روز قبل بود به نحوی که در این بین فیلم‌کوتاه « قفس » ساخته شهزاد قریشی و فیلم‌کوتاه « سلاخ » به کارگردانی رسول ایرانزاد آقامیرلو مورد توجه تماشاگران قرار گرفت.

 

همچنین در این بین فیلم‌کوتاه « کؤزمک » به کارگردانی علیرضا  سلمانپور و یونس طراحی بامحوریت موضوعی دریاچه اورمیه در روز سوم بخش کوتاه اکران می شود.

گزارش خبرنگار نصر حاکی است، “مراد اؤز یاشار” نویسنده جوان ترکی نیز به عنوان یکی از میهمانان ویژه روز دوم حضور داشت، وی نویسنده موفقی است که یکی از مجموعه داستان هایش به نام ” قهقهه زرد” با ترجمه پری اشتری در تبریز منتشر شده است.