اگر تغییرات ساختاری نباشد، تعویض کابینه اثری ندارد
اگر تغییرات ساختاری نباشد، تعویض کابینه اثری ندارد

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، محمداسماعیل سعیدی اظهار کرد: تغییر در کابینه اقتصادی در صورتی موثر خواهد بود که بتوانند یک تیم با تفکر انقلابی و جهادی تشکیل دهند. وی افزود: علاوه بر روحیه جهادی و انقلابی، باید تغییراتی در ساختارها صورت گیرد به طوریکه ما در حال حاضر در ساختارهای اقتصادی با […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، محمداسماعیل سعیدی اظهار کرد: تغییر در کابینه اقتصادی در صورتی موثر خواهد بود که بتوانند یک تیم با تفکر انقلابی و جهادی تشکیل دهند.

وی افزود: علاوه بر روحیه جهادی و انقلابی، باید تغییراتی در ساختارها صورت گیرد به طوریکه ما در حال حاضر در ساختارهای اقتصادی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه بانک مرکزی باید مستقل از دولت باشد، افزود: بایدبه این نکات توجه شود وگرنه تغییر افراد بدون اصلاح ساختارها کاری از پیش نخواهد برد.

وی خاطرنشان کرد: اگر تغییرات در ساختارها انجام نگیرد، با تغییر رئیس بانک مرکزی نیز شاهد اثرات قابل لمس نخواهیم بود.

سعیدی با تاکید به لزوم استقلال بانک مرکزی از دولت تصریح کرد: تدابیر و تصمیمات اتخاذ شده اقتصادی به دلیل وجود برخی ۳۰شوراها، مانند شورای پول و اعتبار با روند کند روبه رو است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر اگر کابینه با تغییرات در راستای اصلاح اقتصاد کشور روبه‌رو شده، باید در کنار آن بتواند اصلاحاتی را نیز انجام دهد.