ایجاد تحولی عظیم در اقتصاد منطقه با بهره‌برداری از طرح‌های کشت و صنعت شهید سلیمانی ارس
ایجاد تحولی عظیم در اقتصاد منطقه با بهره‌برداری از طرح‌های کشت و صنعت شهید سلیمانی ارس

ایجاد تحولی عظیم در اقتصاد منطقه با بهره‌برداری از طرح‌های کشت و صنعت شهید سلیمانی ارس مسئول پروژه عمرانی کشت و صنعت شهید سلیمانی ارس با اشاره به ایجاد تحولی عظیم در اقتصاد منطقه با بهره‌برداری از طرح‌های کشت و صنعت شهید سلیمانی ارس گفت: کشت و صنعت شهید سلیمانی ارس مجموعه ای از پروژه […]

ایجاد تحولی عظیم در اقتصاد منطقه با بهره‌برداری از طرح‌های کشت و صنعت شهید سلیمانی ارس

مسئول پروژه عمرانی کشت و صنعت شهید سلیمانی ارس با اشاره به ایجاد تحولی عظیم در اقتصاد منطقه با بهره‌برداری از طرح‌های کشت و صنعت شهید سلیمانی ارس گفت: کشت و صنعت شهید سلیمانی ارس مجموعه ای از پروژه های عمرانی، اقتصادی و صنعتی در شهرستان خداآفرین در مساحتی به وسعت ۲۴ هزار هکتار فعالیت خود را آغاز کرده است.

محرمی در گفتگو با خبرنگار روزنامه ایران افزود: این شرکت ۱۰ پروژه راهبردی دارد و تمام این طرح ها از بزرگترین پروژه های کشور است که از جمله این پروژه ها می توان به مجموعه گاوداري ۱۰ هزار راسی و بزرگترین واحد پرورش ماهی کشور با ظرفیت تولید سالانه هزار و ۵۰۰ تن، باغات مدرن در بخش زراعت و نهالستان ها اشاره کرد.

وی حجم کلی سرمایه گذاری در این مجموعه را سه هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بعد از تکمیل و بهره برداری از فازهای این مجموعه برای سه هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

مسئول پروژه عمرانی کشت و صنعت شهید سلیمانی ارس تاکید کرد: در حال حاضر بخشی از فاز نخست باغات مدرن این مجموعه به بهره برداری رسیده است و در صورت بهره برداری از فازهای توسعه این مجموعه تحول عظیمی در منطقه ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: نمایشگاه ارس اکسپو ۲۰۲۳ یکی از مهمترین نمایشگاه ها در این منطقه بود که امسال با معرفی فرصت های سرمایه گذاری بسیار با قدرت برگزار شد و امیدواریم برگزاری این نمایشگاه در سال های آینده نیز تداوم داشته باشد.