اینستاگرام هم به سرنوشت تلگرام و توییتر دچار شد؟
اینستاگرام هم به سرنوشت تلگرام و توییتر دچار شد؟

اینستاگرام هم به سرنوشت تلگرام و توییتر دچار شد؟🔹براساس آنچه وزیر ارتباطات به تازگی اعلام کرده‌، چنانچه اینستاگرام تفاهم نامه‌ای امضا کند و شروط جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند، منعی برای فعالیت آنها وجود نخواهد داشت. زارع‌پور وزیر ارتباطات:اینستاگرام اگر به قواعد ما و خودش درباره تجارت اسلحه و دعوت به خشونت پایبند باشد، مشکلی […]

اینستاگرام هم به سرنوشت تلگرام و توییتر دچار شد؟🔹براساس آنچه وزیر ارتباطات به تازگی اعلام کرده‌، چنانچه اینستاگرام تفاهم نامه‌ای امضا کند و شروط جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند، منعی برای فعالیت آنها وجود نخواهد داشت.

زارع‌پور وزیر ارتباطات:اینستاگرام اگر به قواعد ما و خودش درباره تجارت اسلحه و دعوت به خشونت پایبند باشد، مشکلی برای فعالیت ندارد.

وقتی پلتفرم قواعد را رعایت نمی‌کند در سیاست‌ها تجدیدنظر می‌کنیم. من به عنوان یک کارشناس توصیه می‌کنم مردم کسب‌وکار خودشان را بر محیطی که پایبند قانون جمهوری اسلامی ایران نیست، برنامه ریزی نکنند.

ما یک برنامه برای کسب و کارهایی که به پلتفرم‌هایی داخلی مهاجرت کنند، در نظر گرفته‌ایم و با کمک وزارت اقتصاد یک بسته حمایتی مانند معافیت مالیاتی و تسهیلاتی از این قبیل، برای آنها پیش‌بینی شده‌ است.