بازارچه محلی شهرک مرزداران در آستانه افتتاح
بازارچه محلی شهرک مرزداران در آستانه افتتاح

بازارچه محلی شهرک مرزداران در آستانه افتتاح بازارچه محلی شهرک مرزداران در آستانه افتتاحسرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز به همراه شهردار منطقه ۵ شهرداری تبریز از آخرین وضعیت بازارچه محلی مرزداران بازدید و تدابیر لازم برای تکمیل عملیات عمرانی و شروع فاز تجهیز برای بهره برداری از این بازارچه اتخاد شد. به […]

بازارچه محلی شهرک مرزداران در آستانه افتتاح

بازارچه محلی شهرک مرزداران در آستانه افتتاحسرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز به همراه شهردار منطقه ۵ شهرداری تبریز از آخرین وضعیت بازارچه محلی مرزداران بازدید و تدابیر لازم برای تکمیل عملیات عمرانی و شروع فاز تجهیز برای بهره برداری از این بازارچه اتخاد شد.

به گزارش تایسیز نیوز؛ مهدی کیانی به همراه سیاوش فتح الهی از آخرین وضعیت بازارچه محلی مرزداران بازدید و تدابیر لازم برای تکمیل عملیات عمرانی و شروع فاز تجهیز برای بهره برداری از این بازارچه اتخاد شد.

کیانی ضمن قدردانی از تلاش‌های بی وقفه شهرداری منطقه ۵ در روند احداث بازارچه محلی، گفت: این بازارچه در وسعتی در حدود بر ۱۵۰۰ مترمربع بوده اردیبهشت ماه سال جاری مورد بهربرداری قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه، تمرکز سازمان بر روی افزایش این بازارچه ها در نقاط کم برخوردار است گفت: سیاست شهرداری تبریز از ایجاد چهار بازارچه محلی در نقاط مختلف سطح شهر، ارائه میوه، تره بار و مایحتاج عمومی با قیمت مناسب است و در این راستا برنامه‌های کنترلی و نظارتی هوشمند ایجاد سیستم یکپارچه فروش در دستور کار قرار دارد.

کیانی ضمن اعلام خبر افتتاح سه بازارچه دیگر تا دو ماه آتی، از بازنگری و اصلاح نحوه ارائه خدمات بهره‌برداران بازارچه‌های موجود در سال جاری خبر داد.