بازار ارز بالاخره روی آرامش را دید/ صرافان و دلالان دلار را ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشند
بازار ارز بالاخره روی آرامش را دید/ صرافان و دلالان دلار را ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشند

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، امروز در بازار تهران قیمت ارز (دلار) برخلاف روز چهارشنبه که افزایشی بود، کاهش یافته و به سطح ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است و این نرخ در اغلب صرافی‌های فروشنده ارز نرخ فروش دلار است. قیمت یورو حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و درهم ۳۶۰۰ […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، امروز در بازار تهران قیمت ارز (دلار) برخلاف روز چهارشنبه که افزایشی بود، کاهش یافته و به سطح ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است و این نرخ در اغلب صرافی‌های فروشنده ارز نرخ فروش دلار است.

قیمت یورو حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و درهم ۳۶۰۰ تومان در صرافی‌ها معامله می‌شود و همچنین دلالان هم با همین نرخ‌ها _ حداکثر با ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان فاصله_اقدام به خرید و فروش ارز می‌کنند.

صرافی بانک ملی و ملت هم با همین قیمت‌ها خرید و فروش ارز انجام می‌دادند.

به نظر می‌رسد دلیل این ثبات و آرامش ایجاد شده در بازار ارز علاوه بر اقدامات اخیر بانک مرکزی، ناشی از بخشنامه اخیر این بانک مبنی بر فروش ارز تا سقف ۵ هزار یورو باشد چرا که تا پیش از این سقف فروش ارز در صرافی‌ها بسیار محدود بود.

براساس آخرین آمارها قیمت سکه طرح جدید ۴ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان، طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان و نیم سکه ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۳ هزار تومان است.