بازتاب پیوستن خیمنز به تراکتور در سایت اسپانیایی
بازتاب پیوستن خیمنز به تراکتور در سایت اسپانیایی

مهره کلیدی لاس‌پالماس در لیگ ایران؛ بازتاب پیوستن خیمنز به تراکتور در سایت اسپانیایی وینگر متولد کوردوبا که فصل قبل یکی از بازیکنان تاثیرگذار لاس‌پالماس بود با قراردادی قرضی راهی ایران شد تا برای تیم تراکتور بازی کند. به گزارش تایسیز نیوز، تراکتور که سال قبل سه خرید خارجی خوب داشت امسال نیز با توجه […]

مهره کلیدی لاس‌پالماس در لیگ ایران؛

بازتاب پیوستن خیمنز به تراکتور در سایت اسپانیایی

بازتاب پیوستن خیمنز به تراکتور در سایت اسپانیایی

وینگر متولد کوردوبا که فصل قبل یکی از بازیکنان تاثیرگذار لاس‌پالماس بود با قراردادی قرضی راهی ایران شد تا برای تیم تراکتور بازی کند.

به گزارش تایسیز نیوز، تراکتور که سال قبل سه خرید خارجی خوب داشت امسال نیز با توجه به افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ ترجیح داده تا تعداد خارجی‌هایش را بیشتر کند و به همین دلیل در تازه‌ترین خرید خود به سراغ یک وینگر اسپانیایی رفته است.

پاکو خمز که در فرصت تعطیلات خود راهی کشورش شده بود پس از بررسی گزینه‌های مختلف تصمیم گرفت تا آلوارو خیمنز را برای تیمش به خدمت بگیرد. این بازیکن دیروز راهی ترکیه شد تا پس از انجام تست پزشکی قراردادش را امضا کند.

سایت اسپانیایی «اودلاس‌پالماس» در گزارشی درباره این انتقال می‌نویسد: «وینگر متولد کوردوبا که فصل قبل یکی از بازیکنان تاثیرگذار لاس‌پالماس بود با قراردادی قرضی راهی ایران شد تا برای تیم تراکتور بازی کند. هدایت این تیم ایرانی را پاکو خمز برعهده دارد که اسپانیایی است و مدتی هم در ایبیزا به مربیگری مشغول بوده است.

پس از اینکه لاس‌پالماس به سراغ خرید اسکار کلمنه رفت، به نظر می‌رسید که دوران خیمنز در این باشگاه به پایان رسیده است و قرار نیست قرارداد قرضی او تمدید شود. او در در اصل بازیکن کادیز محسوب می‌شود و در دو فصل گذشته به‌صورت قرضی در ایبیزا و لاس‌پالماس بازی کرده است. حالا قرار است راهی مقصد‌ جدیدی شده و بازی در لیگ ایران را تجربه کند.