بازدید سفیر محترم جمهوری کوبا از گروه کارخانجات مهر سهند
بازدید سفیر محترم جمهوری کوبا از گروه کارخانجات مهر سهند

  بازدید سفیر محترم جمهوری کوبا از گروه کارخانجات مهر سهند آقای آلبرتو گونزالز سفیر کوبا در ایران امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه از شرکت های فولاد مهر سهند و ریخته گری سهند آذرین ، زیر مجموعه گروه کارخانجات مهر سهند بازدید و از نزدیک با فعالیت های این گروه آشنا شد.  آلبرتو گونزالز در دیدار با مدیران […]

  بازدید سفیر محترم جمهوری کوبا از گروه کارخانجات مهر سهند

آقای آلبرتو گونزالز سفیر کوبا در ایران امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه از شرکت های فولاد مهر سهند و ریخته گری سهند آذرین ، زیر مجموعه گروه کارخانجات مهر سهند بازدید و از نزدیک با فعالیت های این گروه آشنا شد.

 آلبرتو گونزالز در دیدار با مدیران گروه مهر سهند ابراز داشت: کشور کوبا به لحاظ جغرافیایی میتواند فرصت مناسبی جهت ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در آن باشد و تجار ایرانی از کوبا بایستی به عنوان دروازه ای ورود به آمریکای لاتین استفاده کنند و این کشور با توجه به لطمات زیادی که از تحمهای آمریکا دیده است میتواند بستر مناسبی برای ورود محصولات و تولیدات ایرانی به خود بوده  و مجموعه ی مهر سهند با توانمندیهایی که داراست می تواند براحتی وارد بازار تجاری کشور کوبا گردد.

در این دیدار همچنین عبدالحسین محجل امامی مدیر عامل شرکت فولاد مهر سهند ضمن خوش آمد گویی به آقای گونزالز و هیات همراه از امیدواری جهت فراهم سازی بستر و زیر ساخت های مناسب جهت امکان صادرات به کشور کوبا سخن گفت و اظهار داشت ایران میتواندهم به لحاظ صادارت کالای با کیفیت ایرانی و هم به لحاظ کمک به بحث ساختار تکنولوژی در این کشور جهت بازسازی مجدد اقتصاد کوبا نقش ویژه ای ایفا کند.

همچنین در این دیدار آقایان فرضی و جعفری مدیران فروش شرکت های فولاد مهر سهند و ریخته گری سهند آذرین به معرفی تولیدات و توانمدیهای این دو شرکت پرداخته و از استاندارهای این شرکت ها جهت امکان صادرات به کشور های مختلف سخن گفتند.