بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از شرکت گاز استان آذربایجان شرقی
بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از شرکت گاز استان آذربایجان شرقی هم زمان با هفته پدافند غیرعامل سردار مطیعی، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، با هدف ارزیابی و میزان آمادگی در برابر وقوع حوادث غیر مترقبه و تهدیدات سایبری، از شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.  به گزارش روابط عمومی شرکت […]

بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

هم زمان با هفته پدافند غیرعامل سردار مطیعی، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، با هدف ارزیابی و میزان آمادگی در برابر وقوع حوادث غیر مترقبه و تهدیدات سایبری، از شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان، جانشین و مشاور مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت: در این بازدید، گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای افزایش ضریب ایمنی ایستگاه های ورودی و خروجی گاز در استان برای مقابله با وقوع حوادث غیرمترقبه و برنامه های حفاظتی بکار گرفته شده در برابر تهدیدات سایبری ارائه گردید.
وی همچنین افزود: در طول این برنامه، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از مرکز دیسپچینگ و سامانه های مانیتورینگ، تجهیزات فن آوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز بازدید به عمل آورده و مدیران و کارشناسان ذیربط توضیحاتی از نحوه پایش وضعیت جریان گاز و نیز عملکرد تجهیزات مورد استفاده به منظور آمادگی درقبال وقوع حوادث غیرمترقبه و جلوگیری از حملات سایبری را ارائه دادند.
در پایان این بازدید، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و هیات همراه از اقدامات انجام شده توسط شرکت گاز استان را در قالب دستورالعمل ها و برنامه های پدافند غیرعامل، تقدیر نموده و این اقدامات را  مثبت ارزیابی نمود.