بازرسی‌ها و کنترل بازار در آذربایجان‌شرقی هوشمند می‌شود
بازرسی‌ها و کنترل بازار در آذربایجان‌شرقی هوشمند می‌شود

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی: بازرسی‌ها و کنترل بازار در آذربایجان‌شرقی هوشمند می‌شود معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌‌شرقی گفت: با استفاده از روش‌های علمی، نظارت و بازرسی‌های کنترل بازار در استان هوشمندسازی و نظام‌مند می‌شود. به گزارش تایسیز نیوز، علی جهانگیری در جلسه تنظیم بازار استان آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: با همکاری دانشگاه تبریز طرح هوشمندسازی و نظام‌مند […]

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی:

بازرسی‌ها و کنترل بازار در آذربایجان‌شرقی هوشمند می‌شود

بازرسی‌ها و کنترل بازار در آذربایجان‌شرقی هوشمند می‌شود

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌‌شرقی گفت: با استفاده از روش‌های علمی، نظارت و بازرسی‌های کنترل بازار در استان هوشمندسازی و نظام‌مند می‌شود.

به گزارش تایسیز نیوز، علی جهانگیری در جلسه تنظیم بازار استان آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: با همکاری دانشگاه تبریز طرح هوشمندسازی و نظام‌مند کردن نظارت و بازرسی‌های کنترل بازار با روش‌های علمی و استقرار سامانه داشبورد مدیریتی تنظیم بازار در استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در فاز نخست این طرح سامانه هوشمند بازرسی نوبتی و موردی مبتنی بر روش‌های پیشرفته نمونه‌گیری آماری اجرا می‌شود که اطلاعات تمامی اصناف در سطح شهر تبریز به صورت کامل و دقیق در سامانه آمده است.

وی گفت: این طرح یک سامانه بازرسی هوشمند نوین موردی و نوبتی است که با توجه به این‌که دارای پشتوانه علمی است نتایج آن با سطح اطمینان ۹۹ درصد ارائه خواهد شد.

جهانگیری اظهار کرد: در این سامانه، لیست واحدهای صنفی جهت بازرسی بر اساس رهیافت‌های سامانه هوشمند و یا بر اساس استخراج لیست واحدهای شکایات مردمی دریافتی قابل دسترسی است.

وی افزود: ثبت و نشاندار کردن واحدهای فاقد تخلف و یا داری تخلف بر اساس موقعیت جغرافیایی، کدپستی، کد ملی و شاره پروانه امکان پذیر است.

وی گفت: با اجرای این طرح، امکان دسترسی به نمونه‌های مختلف فراهم است و هم‌چنین این امکان وجود دارد که سامانه به ما پیشنهاد دهد که در طول هفته یا ماه از کدام صنوف بازرسی انجام گیرد.