بازنشستگی۳۰۰۰ فرهنگی از سیستم آموزشی آذربایجان‌شرقی
بازنشستگی۳۰۰۰ فرهنگی از سیستم آموزشی آذربایجان‌شرقی

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، جعفر پاشایی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان این که اقدام‌های مورد نیاز برای تهیه و توزیع کتاب‌های درسی و آموزش‌های ضمن خدمت معلمان در استان در مرحله انجام است، اظهار داشت: اساسی‌ترین و حساس‌ترین موضوع سال تحصیلی امسال ساماندهی نیروی انسانی است. وی […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، جعفر پاشایی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان این که اقدام‌های مورد نیاز برای تهیه و توزیع کتاب‌های درسی و آموزش‌های ضمن خدمت معلمان در استان در مرحله انجام است، اظهار داشت: اساسی‌ترین و حساس‌ترین موضوع سال تحصیلی امسال ساماندهی نیروی انسانی است.

وی افزود: امسال سه هزار و ۳۰۰ نفر از سیستم آموزشی بازنشست خواهند شد که در این زمینه موضوع‌هایی که در حوزه نیروی انسانی مطرح می‌شود حتما باید در شورای آموزش و پرورش مطرح و مصوب شود.

پاشایی با اشاره به آمادگی دستگاه تعلیم و تربیت برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: صدور کارنامه‌ها، هدایت تحصیلی و ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس استان با برنامه‌ریزی و نظارت در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود.

وی افزود: اسکان فرهنگیان در پایگاه‌ها با نظم و امنیت و رضایت کامل در حال انجام است.

پاشایی ادامه داد: پیگیری تعمیر و تجهیز تمام فضاهای آموزشی برای آغاز سال تحصیلی جدید به وسیله اداره کل نوسازی مدارس استان پیگیری می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: فعالیت‌های منظم در پایگاه‌های اوقات فراغت، اردوهای یاوران ولایت و اعزام زیارت اولی‌ها به مشهد انجام شده است.

پاشایی با اشاره به میزبانی تبریز در سال ۲۰۱۸ افزود: آخرین تدابیر لازم برای برگزاری رویدادهای مهم کشوری مانند برگزاری مسابقات ورزشی کشوری پسران دانش آموز با حضور بیش از چهار هزار نفر و جشنواره کشوری علمی دانش‌آموزان جابربن‌حیان در تبریز انجام شده است.

وی با بیان این‌که اقدام‌های لازم در زمینه تهیه و توزیع کتاب‌های درسی و آموزش‌های ضمن خدمت معلمان در استان در مرحله انجام است، گفت: اساسی‌ترین و حساس‌ترین موضوع سال تحصیلی امسال ساماندهی نیروی انسانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان این که امسال سه هزار و ۳۰۰ نفر از سیستم آموزشی بازنشسته خواهند شد، گفت: موضوع‌هایی که امسال در حوزه نیروی انسانی مطرح می‌شود حتما باید در شورای آموزش مطرح و مصوب شود.

پاشایی اظهار کرد: سازماندهی نیروی انسانی برنامه‌ریزی شده و در مناطق پنجگانه تبریز به صورت میدانی بحث می‌شود.

وی با اشاره با اهمیت برنامه‌ریزی برای خروج سه هزار نفر از سیستم آموزش و پرورش گفت: با توجه به خروج بیش سه هزار نفر برای مهر امسال برنامه‌ریزی شده تا هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.