بازیکن انگلیسی تراکتورسازی وارد تبریز شد
بازیکن انگلیسی تراکتورسازی وارد تبریز شد

به گزارش تایسیز اذربایجان ،به نقل از ایسنا، هری فورستر، اولین خرید خارجی تراکتورسازی، شب گذشته با پرواز استانبول به تبریز، وارد این شهر شد. این بازیکن قرار است از امروز در تمرینات تراکتورسازان شرکت کند. جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی ظهر دیروز از مدرسه فوتبال باشگاه تراکتورسازی بازدید کرد. جواد ششگلانی ظهر […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ،به نقل از ایسنا، هری فورستر، اولین خرید خارجی تراکتورسازی، شب گذشته با پرواز استانبول به تبریز، وارد این شهر شد.

این بازیکن قرار است از امروز در تمرینات تراکتورسازان شرکت کند.

جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی ظهر دیروز از مدرسه فوتبال باشگاه تراکتورسازی بازدید کرد.

جواد ششگلانی ظهر دیروز در محل باشگاه تراکتورسازی حاضر شد و از نحوه فعالیت مدرسه فوتبال باشگاه تراکتورسازی بازدید کرد.

در این دیدار محمدتقی سعادت پور مدیر مدرسه فوتبال تراکتورسازی با تشریح جزییات فعالیت مدرسه فوتبال باشگاه، نحوه عضوگیری و برگزاری کلاس‌های مدارس فوتبال باشگاه را تشریح کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان نیز پس‌ازاین بازدید در جمع فوتبال آموزان اظهار کرد: تلاش کنید تا از فرصتی که به‌دست‌آمده نهایت استفاده را داشته باشید. شما می‌توانید با تلاش‌های خود سرمایه‌های عظیمی برای فوتبال آذربایجان باشید و آینده فوتبال این دیار را بیمه کنید.

ششگلانی ادامه داد: در کنار فوتبال باید نظم و احترام به بزرگ‌ترها را سرلوحه کار خود بدانید و با رعایت اخلاق و انضباط به ورزشکارانی نمونه تبدیل شوید.

علی داداشیان مسئول کمیته جوانان و مدارس هیئت فوتبال، سجاد حسین زاده مسئول کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال و محمدرضا تقیون مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان نیز در این بازدید حضور داشتند.

علیرضا افخم بازیکن تبریزی تیم ملی فوتبال نونهالان در مسابقات کافا ۲۰۱۸، گلزنی کرد.

تیم ملی فوتبال نونهالان پسر زیر ۱۴ سال کشور، رقابت خود در کافای ۲۰۱۸ را با پیروزی آغاز کرد.

تیم نونهالان زیر ۱۴ سال ایران، دیشب در نخستین دیدار خود در رقابت های کافا ۲۰۱۸ در ورزشگاه ملی تاشکند، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با دو گل به برتری رسید.

مهدی نفری و علیرضا افخم در این بازی برای تیم ایران گل زدند.

مراسم تجلیل از آرزو نصودی قهرمان دارت بانوان مسابقات قهرمانی کشور پیوند اعضاء، با حضور مسئولان هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا و خانواده وی درمحل دفتر هیأت برگزار شد.

همچنین از مربی و سرپرست تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور نیز تجلیل به عمل آمد.

نصودی در رده سنی ۱۹تا۲۹سال در این مسابقات شرکت کرده و جواز حضور در تیم ملی دارت بانوان کشور را اخذ کرد.

در این رقابت‌ها، هفت بانوی دارتر به صورت دوره ای و فینیش دبل به رقابت پرداختند که آرزو نصودی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.