بازی خاص برای احسان حا‌ج‌صفی
بازی خاص برای احسان حا‌ج‌صفی

تراکتور – سپاهان بازی خاص برای احسان حا‌ج‌صفی دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان جدا از حساسیت‌های خاص خود برای احسان حاج‌صفی یک دیدار ویژه به حساب می‌آید.فوتبال ایران » لیگ برتر احسان حاج‌صفی با سپاهان شهرت یافت و به تیم ملی رسید. او برای گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتور شد، ولی بعد از آن مدتی در […]

تراکتور – سپاهان

بازی خاص برای احسان حا‌ج‌صفی

دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان جدا از حساسیت‌های خاص خود برای احسان حاج‌صفی یک دیدار ویژه به حساب می‌آید.فوتبال ایران » لیگ برتر

بازی خاص برای احسان حا‌ج‌صفیاحسان حاج‌صفی با سپاهان شهرت یافت و به تیم ملی رسید. او برای گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتور شد، ولی بعد از آن مدتی در آلمان و تیم اف‌اس‌وی فرانکفورت توپ زد، سپس دوباره به سپاهان برگشت، گر چه دوباره راهی اروپا و یونان شد، اما از فصل ۹۸-۹۷ پیراهن تراکتور را بر تن کرد.

حاج‌صفی بدون اغراق یکی از مهره‌های کلیدی و البته ثابت تراکتور است و هر مربی‌ای آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارد که قابلیت بازی در دفاع چپ، هافبک چپ و حتی وینگر تهاجمی چپ را دارد. جالب است بدانید احسان با ۵ گل زده در کنار ساسان انصاری بهترین گلزن این فصل قرمزپوشان تبریزی است و بدون شک ساکت الهامی برای بازی فرداشب حساب ویژه‌ای روی حرکات انفجاری، ضربات آزاد و قدرت شوتزنی او باز کرده است.

در طرف دیگر میدان امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان بسیار خوب می‌داند اگر حاج‌صفی مهار نشود، کسب امتیاز در تبریز بسیار سخت و دشوار است، بنابراین مهدی کیانی، هافبک جنگنده سپاهان در میانه میدان بهترین گزینه برای یارگیری من تو من برای حاج‌صفی است.

در هر حال این دیدار برای حاج‌صفی و قرار گرفتن مقابل تیم سابق خود حساس و جذاب است. حاج‌صفی حتی سابقه بازی در تراکتور قلعه‌نویی را هم دارد، ولی شاید گرفتن انتقام شکست ۲ بر صفر تراکتور مقابل سپاهان در بازی رفت، برای حاج‌صفی از همه چیز مهم‌تر باشد، دیداری که در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و حاج‌صفی در طول ۹۰ دقیقه اسیر یارگیری هافبک‌های قلعه‌نویی بود.