باشگاه تراکتور برنامه ای برای جذب بازیکنان سابق خود ندارد
باشگاه تراکتور برنامه ای برای جذب بازیکنان سابق خود ندارد

باشگاه تراکتور برنامه ای برای جذب بازیکنان سابق خود ندارد تایسیز نیوز- باشگاه تراکتور تبریز در اطلاعیه ای اعلام کرد: این باشگاه هیچ برنامه ای برای جذب بازیکنان سابق خود که در فهرست مازاد تیم های فعلی خود قرار گرفته اند یا بدون تیم هستند نداشته و اخبار منتشره در این زمینه، با هدف بازارگرمی […]

باشگاه تراکتور برنامه ای برای جذب بازیکنان سابق خود ندارد

تایسیز نیوز- باشگاه تراکتور تبریز در اطلاعیه ای اعلام کرد: این باشگاه هیچ برنامه ای برای جذب بازیکنان سابق خود که در فهرست مازاد تیم های فعلی خود قرار گرفته اند یا بدون تیم هستند نداشته و اخبار منتشره در این زمینه، با هدف بازارگرمی تولید و منتشر می شود.

به گزارش تایسیز نیوز از سایت این باشگاه، : ضمن احترام به تمام بازیکنانی که در سال‌های گذشته در باشگاه تراکتور حضور داشته و برای این تیم زحمت کشیده اند، برخی بازیکنان با انجام مصاحبه‌های مختلف، بازار گرمی کرده و بدون اینکه پیشنهادی در میان باشد، خودشان را به تراکتور دعوت کرده و در این زمینه شرط و شروط هم تعیین می‌کنند.

این در حالیست که باشگاه برنامه‌ای برای جذب آنان ندارد و هواداران به این قبیل اظهار نظرها توجه نکنند و اخبار رسمی را از سایت باشگاه و مدیریت دنبال کنند.

به گزارش تایسیز نیوز، بازیکنان تیم فوتبال تراکتور پس از آخرین بازی دور رفت مقابل صنعت نفت آبادان در تبریز که با نتیجه ۳ بر یک خاتمه یافت، به دلیل برپایی اردوی تیم ملی جهت آمادگی برای مسابقات جام ملت های آسیا، به تعطیلات رفتند قرار است امروز در تبریز جمع شوند و برای برپایی اردوی ۱۸ روزه عازم آنتالیای ترکیه شوند.

بازیکنان خارجی تیم نیز از کشورهای خود به محل اردو در ترکیه اعزام و به دیگر بازیکنان ملحق می شوند.

طبق برنامه، تراکتور در این اردوی طولانی، سه بازی تدارکاتی با تیم وایله دانمارک (تیم سعید عزت اللهی) و زسکا صوفیه بلغارستان انجام می دهد و دیدار تدارکاتی سوم نیز پس از انعقاد قرارداد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تراکتور در نخستین خرید خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی؛ “رومل سمیر کیوتو روبینسون” مهاجم باتجربه تیم ملی هندوراس را با عقد قراردادی به مدت یک فصل و نیم به عضویت خود درآورده است، این مهاجم ۳۲ ساله اهل هندوراس، گزینه مدنظر تراکتوری‌ها برای تقویت خط حملخ بود و بعد از سپری کردن تست‌های پزشکی، رسما با قراردادی به مدت یک فصل و نیم به جمع پرشورها ملحق شد.

رومل کیوتو به عنوان کاپیتان تیم ملی هندوراس در مسابقات حوزه کنفدراسیون کونکاکاف، ۶۷ بار پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن و آمار ۱۴ گل و ۶ پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

تیم فوتبال تراکتور در پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور با ۲۸ امتیاز در رده چهارم جای گرفت و در آغاز دور برگشت که پس از بازگشت تیم ملی از جام ملت های آسیا برگزار می شود در تبریز به مصاف سپاهان می رود.