باشگاه تراکتور بیانیه صادر کرد
باشگاه تراکتور بیانیه صادر کرد

بیانیه باشگاه تراکتور: حضور سلیمی در تیم پایتخت نشین دور زدن شرط قرارداد است، در قرارداد شکاری جعل و الحاق وجود ندارد. 🔸درخصوص فسخ قرارداد ایمان سلیمی و حضور وی در یکی از باشگاه‌های پایتخت نشین، ذکر چند موضوع پراهمیت به نظر می رسد. ابتدا اینکه سلیمی براساس موازین قراردادی با باشگاه تراکتور، به هیچ […]

بیانیه باشگاه تراکتور: حضور سلیمی در تیم پایتخت نشین دور زدن شرط قرارداد است، در قرارداد شکاری جعل و الحاق وجود ندارد.

🔸درخصوص فسخ قرارداد ایمان سلیمی و حضور وی در یکی از باشگاه‌های پایتخت نشین، ذکر چند موضوع پراهمیت به نظر می رسد. ابتدا اینکه سلیمی براساس موازین قراردادی با باشگاه تراکتور، به هیچ عنوان امکان و شرایط فسخ قرارداد و متعاقب آن پیوستن به یک تیم داخلی را نداشته است و بنابراین تحقق این موضوع موجبات محرومیت و پرداخت غرامت ناشی از نقض قرارداد بدون دلیل موجه ورزشی را به همراه خواهد داشت.

🔸در خصوص موضوعاتی که اخیرا می‌شنویم وی با  یک باشگاه خارجی مبادرت به انعقاد قرارداد خواهد کرد و متعاقبا به شکل قرضی یا قطعی برای دور زدن شرط قراردادی به یک باشگاه پایتخت نشین خواهد پیوست، براساس موازین و مقررات نقل و انتقالات درباره بازیکنان، فیفا و فدراسیون فوتبال ایران آنچه در ختم رابطه قراردادی محل بررسی قرار می گیرد این است آیا طرفین در این ماجرا با حسن نیت برخورد کرده اند یا خیر؟

🔸بنابراین اینکه برای دور زدن این شرط قراردادی، این روزها می شنویم سلیمی به یک باشگاه خارجی خواهد رفت و پس از آن به شکل قطعی یا قرضی به باشگاه مورد نظر در داخل ایران خواهد پیوست، مسلما اصل لغو پایداری و حفظ رابطه قراردادی و از مصادیق آشکار عدم حسن نیت می باشد. فلذا از هر دو منظر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و مجاری بین المللی با این رفتار برخورد خواهند کرد. 

🔸درباره رضا شکاری هم باید گفت رفتار وی در فسخ یک طرفه قرارداد با باشگاه متبوع ید طولایی دارد. در قرارداد وی به هیچ عنوان آثاری از جعل و الحاق وجود ندارد. بنابراین کمیته محترم وضعیت به حفظ رابطه قراردادی اهمیت ویژه‌ای قائل شده و همانگونه که در آرای این کمیته شاهد آن هستیم محرومیت‌هایی را برای اشخاصی که قراردادشان را بدون دلیل موجه ورزشی فسخ کرده‌اند، بار خواهد آورد.

🔸در انتها به اطلاع می‌رساند باشگاه تراکتور از حقوق خود درخصوص فسخ‌های غیرموجه آقای سلیمی و شکاری عدول نخواهد کرد و پرونده‌هایی را در این خصوص در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال مفتوح رسیدگی دارد.