با اعتبار بالغ بر ۱۰ ميليارد ريال؛ عملیات ساماندهي و کفسازی بازارچه گجيل توسط شهرداری منطقه ۴ تبریز آغاز شد
با اعتبار بالغ بر ۱۰ ميليارد ريال؛ عملیات ساماندهي و کفسازی بازارچه گجيل توسط شهرداری منطقه ۴ تبریز آغاز شد

با اعتبار بالغ بر ۱۰ ميليارد ريال؛عملیات ساماندهي و کفسازی بازارچه گجيل توسط شهرداری منطقه ۴ تبریز آغاز شدشهردار منطقه ۴ تبريز از آغاز عملیات ساماندهي و کفسازی بازارچه گجيل خبر داد.به گزارش امور ارتباطات شهرداري منطقه ۴ تبريز، اكبر امجدي با اعلام اين مطلب، اظهار داشت: در راستای ارتقاي کیفی معابر، عمليات ساماندهي و […]

با اعتبار بالغ بر ۱۰ ميليارد ريال؛
عملیات ساماندهي و کفسازی بازارچه گجيل توسط شهرداری منطقه ۴ تبریز آغاز شد
شهردار منطقه ۴ تبريز از آغاز عملیات ساماندهي و کفسازی بازارچه گجيل خبر داد.
به گزارش امور ارتباطات شهرداري منطقه ۴ تبريز، اكبر امجدي با اعلام اين مطلب، اظهار داشت: در راستای ارتقاي کیفی معابر، عمليات ساماندهي و كفسازي بازارچه سنتي گجيل توسط شهرداري منطقه چهار آغاز گرديد.
وي هزینه اجرای این پروژه را بالغ بر ۱۰ ميليارد ريال عنوان و تاکید كرد: با اجرای این پروژه در طول۲۴۵ متر و عرض ۸ متر، شاهد ایجاد كف‌سازي یکی از مهم‌ترین بسترهای شهري خواهیم بود.
شهردار منطقه ۴ تبريز اصلاح و زیرسازی اساسی را امتیاز مهم پروژه عنوان کرد و گفت: عمليات كفسازي با استفاده از سنگ اسپراخون و تركيبي از كف‌پوش بتني اجرا مي‌شود.
امجدي با تاکید بر اينكه کف‌سازی این مسیر، در بهترين شرايط فني اجرا مي‌شود، تصريح كرد: برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان صورت پذیرفته است.