با دستور شهردار تبریز صورت گرفت بهره‌برداری از پل روگذر شهید فلاحی توسط شهروندان
با دستور شهردار تبریز صورت گرفت بهره‌برداری از پل روگذر شهید فلاحی توسط شهروندان

با دستور شهردار تبریز صورت گرفت بهره‌برداری از پل روگذر شهید فلاحی توسط شهروندان پل روگذر شهید فلاحی (ارتش) عصر امروز بدون تشریفات و توسط شهروندان تبریزی طبق وعده شهرداری و در موقع مقرر به بهره‌برداری رسید. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در این باره اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی که یکی از […]

با دستور شهردار تبریز صورت گرفت بهره‌برداری از پل روگذر شهید فلاحی توسط شهروندان

پل روگذر شهید فلاحی (ارتش) عصر امروز بدون تشریفات و توسط شهروندان تبریزی طبق وعده شهرداری و در موقع مقرر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در این باره اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی که یکی از پروژه‌های راکد شهرداری تبریز بود  و در طی دو سال گذشته تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، در مدت زمان نزدیک به پنج ماه تکمیل و به بهره‌برداری رسید. 

وی افزود: با بررسی وضع موجود پروژه روگذر شهید فلاحی، پیمانکار این پروژه خلع ید شده و ادامه کار به سازمان عمران شهرداری تبریز واگذار شد.

  یعقوب هوشیار تأکید کرد: تلاش داریم در اجرای پروژه‌های عمرانی از توان تخصصی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه  شهرداری بهره ببریم. 

شهردار تبریز از تلاش اکیپ‌های عمرانی و پیمانکاران سازمان عمران شهرداری تبریز در تکمیل سریع این پروژه و تحویل آن به شهروندان قدردانی کرد. 

تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی یا همان ارتش به طول ۵۵۰ متر به طول عرشه ۱۹۰ متر و عرض ۱۶ متر در هفت دهانه و با ۸۰ شمع اجرایی شده و عصر امروز به بهره‌برداری رسید این پروژه با هزینه‌ای در حدود ۵۰ میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و بر اساس روزشمار نصب‌شده عصر امروز بدون هیچگونه تشریفاتی توسط  شهروندان به بهره‌بر داری رسید.