با دستور شهردار دال های بتنی پیاده راه ارک علیشاه جمع آوری شد
با دستور شهردار دال های بتنی پیاده راه ارک علیشاه جمع آوری شد

صدای تایسیز آذربایجان شنیده شد با دستور شهردار دال های بتنی پیاده راه ارک علیشاه جمع آوری شد با دستور یعقوب هوشیار شهردار تبریز دال های بتنی نصب شده در پیاده راه ارک علیشاه جمع آوری و گلدان های مخصوص فضای سبز در این مسیر توسط شهرداری منطقه هشت نصب می شود . شهردار تبریز […]

صدای تایسیز آذربایجان شنیده شد

با دستور شهردار دال های بتنی پیاده راه ارک علیشاه جمع آوری شد

با دستور یعقوب هوشیار شهردار تبریز دال های بتنی نصب شده در پیاده راه ارک علیشاه جمع آوری و گلدان های مخصوص فضای سبز در این مسیر توسط شهرداری منطقه هشت نصب می شود .

شهردار تبریز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه اقدامات گسترده ای برای استقبال از عید نوروز تدارک دیده شده گفت : در پیاده راه های احداث شده حداکثر یک لاین برای عبور خودروها درنظر گرفته شده و پارک خودرو به هردلیل ممنوع است .

وی افزود : دال های بتنی نصب شده در چندروز گذشته در پیاده راه ارک علیشاه به منظور جلوگیری از پارک خودرو بوده و دستور جمع آوری آن ها به شهرداری منطقه هشت صادر و مقرر شده گلدان های مخصوص فضای سبز در همین محل نصب و یک لاین ویژه عبور خودروها باشد .

هوشیار ضمن قدردانی از علاقمندی شهروندان و رسانه ها به موضوعات شهری گفت : به تمامی مدیران دستور داده شده قبل از حل مسائل و مشکلات شهری اقدام به فرهنگ سازی شود چراکه در این صورت شهروندان با مدیریت شهری همراه خواهند بود .