با شکست نصرامید دست پر به تبریز برمی‌گردیم
با شکست نصرامید دست پر به تبریز برمی‌گردیم

قدرتی‌زن تیم والیبال مس سونگون ورزقان گفت: باید فردا پیروز بازی باشیم و همه تلاش‌مان را نیز به کار خواهیم بست تا دست پر به تبریز برگردیم. مرتضی نریمانی بازیکن تیم والیبال مس سونگون ورزقان درخصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: تمرینات خوبی را در دو هفته گذشته انجام داده‌ایم و کاملا آماده دیدار با […]

قدرتی‌زن تیم والیبال مس سونگون ورزقان گفت: باید فردا پیروز بازی باشیم و همه تلاش‌مان را نیز به کار خواهیم بست تا دست پر به تبریز برگردیم.

مرتضی نریمانی بازیکن تیم والیبال مس سونگون ورزقان درخصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: تمرینات خوبی را در دو هفته گذشته انجام داده‌ایم و کاملا آماده دیدار با نصر امید در هفته هجدهم هستیم.

وی ادامه داد: این تعطیلات به ما کمک کرد تا با بازیکنان جدیدی که به جمع‌مان اضافه شدند بیشتر هماهنگ و بتوانیم به خواسته‌های مدنظر کادرفنی نزدیک شویم.

نریمانی دیدار با نصر امید تهران را حساس دانست و گفت: ما برای اینکه در کورس رسیدن به پلی‌آف باشیم باید فردا پیروز بازی باشیم و همه تلاش‌مان را نیز به کار خواهیم بست تا دست پر به تبریز برگردیم.

قدرتی‌زن نارنجی‌پوشان تاکید کرد: نصر امید در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم فصل اول نتوانسته نتایج خوبی کسب کند ولی این دلیل نمی‌شود حریف را دست کم بگیریم.

نریمانی در پایان تصریح کرد: از زحمات کادرفنی و مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که حمایت‌های خوبی از بازیکنان انجام داده‌اند و امیدوارم ما هم با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم بتوانیم جواب زحمات آن‌ها را به خوبی بدهیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : بابک صفری