با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و سازمان منطقه آزاد ارس
با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و سازمان منطقه آزاد ارس

🔻با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و سازمان منطقه آزاد ارسبرج تاریخی قارلوچه خداآفرین مرمت می شود 🔸️مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: برج تاریخی قارلوچه خداآفرین با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس و سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی مرمت می شود. 🔸️به گزارش روابط عمومی و […]

🔻با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و سازمان منطقه آزاد ارس
برج تاریخی قارلوچه خداآفرین مرمت می شود

🔸️مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: برج تاریخی قارلوچه خداآفرین با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس و سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی مرمت می شود.

🔸️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس ، احمد حمزه زاده در جلسه کارگروه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خداآفرین در خصوص مرمت برج تاریخی قارلوجه گفت: مرمت این برج تاریخی نیز طی تفاهم‌نامه‌ای با منطقه آزاد ارس به‌صورت مشارکتی انجام خواهد شد که پس از تأمین اعتبار لازم، عملیات مرمتی آغاز خواهد شد.

🔸️حمزه زاده در خصوص چند پروژه مرمتی این شهرستان اظهار کرد: تکمیل عمارت وینق در دستور کار این اداره کل قرار دارد که در صورت مساعدت فرمانداری و جذب اعتبار لازم از محل اعتبارات متوازن، شاهد اتمام مرمت این عمارت تاریخی تا پایان سال جاری خواهیم بود.

🔸️وی در پایان افزود: در خصوص مرمت پل‌های خداآفرین تفاهم‌نامه‌ای با آب منطقه‌ای داشتیم که پیرو این تفاهم‌نامه تأمین اعتبار عملیات مرمت بر عهده آب منطقه‌ای استان بود، در راستای تحقق این امر مکاتبه‌های جدیدی با دستگاه مربوطه انجام خواهد شد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد آغاز عملیات مرمت پل‌های تاریخی خداآفرین باشیم.