با مشارکت فعال کودکان و نوجوانان صورت گرفت:گرامیداشت روز نجوم در مرکز تخصصی علوم و نجوم کانون در تبریز
با مشارکت فعال کودکان و نوجوانان صورت گرفت:گرامیداشت روز نجوم در مرکز تخصصی علوم و نجوم کانون در تبریز

گرامیداشت روز نجوم در مرکز تخصصی علوم و نجوم کانون در تبریز ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت روز نجوم با اجرای فعالیت‌های متنوع و مشارکت فعال کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در مرکز تخصصی علوم و نجوم تبریز برگزار شد. به گزارش تایسیز نیوزبه نقل ازروابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این […]

گرامیداشت روز نجوم در مرکز تخصصی علوم و نجوم کانون در تبریز

ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت روز نجوم با اجرای فعالیت‌های متنوع و مشارکت فعال کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در مرکز تخصصی علوم و نجوم تبریز برگزار شد.

به گزارش تایسیز نیوزبه نقل ازروابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این برنامه‌ها از ابتدای اردیبهشت با حضور دانش آموزان مدارس در مرکز تخصصی علوم و نجوم و آغاز و تا بیستم همین ماه ادامه خواهد داشت.

حضور کودکان و نوجوانان در بخش آسمان نمای تخصصی مرکز نجوم و تشریح تصاویر نجومی، برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی با موضوع نجوم و معرفی کتاب‌های علمی در موضوع نجوم و ستارگان از جمله برنامه‌هائی بود که به هم به همین مناسبت برگزار و تا بیستم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

آشنایی کودکان و نوجوانان با ابعاد و ویژگی‌ها و فعالیت‌های مرتبط با نجوم از اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

مرکز تخصصی علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تبریز همه روزه پذیرای علاقه‌مندان به ویژه دانش آموزان مدارس و اجرای فعالیت‌های مختلف و متنوع مرتبط با علم نجوم است.

با تکمیل بخش‌های کارگاهی این مرکز تخصصی که در حال اجراست، بر تعداد عناوین فعالیت‌های آن افزوده خواهد شد.