برای تکمیل مقبره‌الشعرا باید از اعتبارات دولتی کمک بگیریم
برای تکمیل مقبره‌الشعرا باید از اعتبارات دولتی کمک بگیریم

حسین اسحقی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز در تشریح عملکرد ۹ ماهه‌ی معاونت عمرانی شهرداری تبریز با بیان اینکه پروژه‌های اتاق تبریز، مرکز همایش‌های بین المللی و سازه‌ی مقبره الشعرا در حال اتمام و تکمیل نواقص می‌باشد، ابراز داشت: در مقبره‌الشعرا هزینه‌های زیادی را تاکنون متحمل شده‌ایم و برای پیشبرد فازهای بعدی آن […]

حسین اسحقی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز در تشریح عملکرد ۹ ماهه‌ی معاونت عمرانی شهرداری تبریز با بیان اینکه پروژه‌های اتاق تبریز، مرکز همایش‌های بین المللی و سازه‌ی مقبره الشعرا در حال اتمام و تکمیل نواقص می‌باشد، ابراز داشت: در مقبره‌الشعرا هزینه‌های زیادی را تاکنون متحمل شده‌ایم و برای پیشبرد فازهای بعدی آن باید  از بودجه دولتی کمک بگیریم.

وی پروژه اتوبان ولایت و ساماندهی ایستگاه‌های بی‌آرتی را از دیگر طرح‌های در دستور کار معاونت عمرانی شهرداری تبریز خواند و خاطرنشان ساخت: امسال هشت ایستگاه را به طور کامل استاندارد کرده‌ایم و سال آینده نیز سه ایستگاه برای استانداردسازی در نظر گرفته‌ایم زیرا نود درصد مشکلات از ایستگاه‌هاست و بعد از آن بهسازی مسیرها را شروع خواهیم کرد.

معاون عمرانی شهردار تبریز با بیان اینکه احداث ایستگاه آتشنشانی گلکار یکی دیگر از اقدامات هشت ماهه اول شهرداری است، عنوان کرد: از نظر ایستگاه‌های آتش‌نشانی مشکلی وجود ندارد و اما باید در بودجه سال آینده برای تکمیل این ایستگاه‌ها اعتبار در نظر گرفته شود.

وی تعداد سرویس‌های بهداشتی در تبریز را ۲۱۲ عدد نامید و با اعلام اینکه پنجاه درصد از آنان مشکلات تکمیلی و نگهداری دارند، افزود: ۱۳۳ مکان ورزشی در تبریز وجود دارد و زیرساخت‌های ورزش همگانی بسیار مناسبی داریم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تاکنون دوازده پارک محله‌ای از ابتدای امسال افتتاح شده است، یادآور شد: تکمیل و مسقف سازی گلزار شهدا در دست اقدام می‌باشد و فاز دو مسقف سازی و اجرای حسینیه و محوطه سازی پارک شمیم پایداری نیز در دست انجام است.

وی با بیان اینکه بعد از ۲۷ سال پیشرفته‌ترین کارخانه تولید آسفالت در تبریز احداث شده است، اظهار داشت: تنها ۴ درصد از بودجه عمرانی مربوط به آسفالت است اما آسفالت ریزی بیشترین میزان اثر را در قضاوت مردم از عملکرد شهرداری دارد و تمام آسفالت ریزی‌ها امسال به شکل اصولی و علمی اجرا شده است.