برای سومین روز پیاپی؛ شجاعی تراکتور را تمرین نمی دهد، تمرین می کند!
برای سومین روز پیاپی؛ شجاعی تراکتور را تمرین نمی دهد، تمرین می کند!

برای سومین روز پیاپی؛شجاعی تراکتور را تمرین نمی دهد، تمرین می کند! در سومین روز پیاپی پس از تصمیم مسعود شجاعی، او باز هم در تمرین این تیم حضور یافت اما به عنوان مربی تیم را تمرین نداد بلکه به عنوان بازیکن تمرین کرد مسعود شجاعی را این روزها می توان سوال برانگیزترین بازیکن لیگ […]

برای سومین روز پیاپی؛
شجاعی تراکتور را تمرین نمی دهد، تمرین می کند!

در سومین روز پیاپی پس از تصمیم مسعود شجاعی، او باز هم در تمرین این تیم حضور یافت اما به عنوان مربی تیم را تمرین نداد بلکه به عنوان بازیکن تمرین کرد

مسعود شجاعی را این روزها می توان سوال برانگیزترین بازیکن لیگ بیستم دانست. کاپیتانی که در ابتدا مربی – بازیکن تراکتور شد و حالا هم به کسوت سابق خود یعنی بازی کردن بازگشته است.

او در روزی که دو کاپیتان دیگر تراکتور یعنی حاج صفی و دژاگه نیز در تمرین حضور داشتند باز هم به سبک و سیاق دو روز گذشته، به همراه سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی تراکتور به تمرین پرداخت.

درباره شجاعی گفته می شود او بیشتر از اینکه بخواهد مربی باشد، می خواهد بازی کند و به همین دلیل می خواهد تا درباره این موضوع توسط مدیران باشگاه تعیین تکلیف شود.

عباس چمنیان، محمود شجاعی و علی نیکبخت سه نفری هستند که این روزها در کادرفنی تراکتور به تمرین دادن بازیکنان این تیم(و مسعود شجاعی) می پردازند.

تراکتوری ها که پیش از این باید روز پنجم اسفندماه دیدار هفته شانزدهم خود را برگزار می کردند با تغییر برنامه لیگ روز دوشنبه یازدهم اسفندماه در خارج از خانه به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهند رفت.