محمدرضا پورمحمدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی استان با اشاره به تدوین سند آمایش سرزمینی استان اظهار کرد: سند آمایش رابطه منطقی بین انسان، فضا و فعالیت‎ها است و به دنبال آن اسناد توسعه شهرستان‎ها نیز باید تدوین شود. وی افزود: لازم است نکته نظرات اعضای شورای برنامه‎ریزی استان در تدوین سند […]

محمدرضا پورمحمدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی استان با اشاره به تدوین سند آمایش سرزمینی استان اظهار کرد: سند آمایش رابطه منطقی بین انسان، فضا و فعالیت‎ها است و به دنبال آن اسناد توسعه شهرستان‎ها نیز باید تدوین شود.

وی افزود: لازم است نکته نظرات اعضای شورای برنامه‎ریزی استان در تدوین سند منعکس شود؛ هر چند در ارتباط با راهبردها نمی‎توان زیاد وارد جزئیات شد ولی به نظر می‎رسد راهبردها خیلی کلی بیان شده‌اند.

استاندار آذربایجان‎شرقی با بیان اینکه با توجه به شرایط ساسی و اقتصادی کشور مدیریت امور جدیت و عزم جدی می‌طلبد، افزود: تقاضا دارم مدیران کمی بیشتر از معمول تلاش و جدیت به خرج دهند و به فکر ساز و کارهای جدید باشند.

پورمحمدی در ادامه صحبت‎های خود با ابراز تاسف نسبت به موضوع قطع درختان جنگل‎های ارسباران تصریح کرد: برخی از دستگاه‎ها در رابطه با قطع درختان ارسباران مسامحه کرده‎اند؛ انتظار می‎رفت دستگاه‎های نظامی و انتظامی قاطعیت بیشتری به خرج می‎دادند.

استاندار آذربایجان‎شرقی تاکید کرد: جنگل‎های ارسباران از جمله مزیت‎های گردشگری استان به شمار می‎روند و ما هرگز اجازه نمی‌دهیم این‌گونه این درخت‎ها را درو کنند.

این مسوول با بیان اینکه از هرکسی دلیل کار را می‌پرسیم فرافکنی می‌‌کند، ابراز داشت: باید خروج این سرمایه‎های طبیعی را از استان بگیریم.