برد قاطعانه تیم رسانه ورزش تبریز مقابل تیم هنرمندان
برد قاطعانه تیم رسانه ورزش تبریز مقابل تیم هنرمندان

تیم فوتبال رسانه ورزش تبریز با هتریک نصیر پور ۴ بر۲ تیم هنرمندان را شکست داد. به گزارش تایسیز نیوز و به نقل از روابط عمومی موسسه رسانه ورزش تبریز، تیم های فوتبال رسانه ورزش و هنرمندان تبریز عصر سه شنبه از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه باغشمال تبریز به مصاف هم رفتند […]

تیم فوتبال رسانه ورزش تبریز با هتریک نصیر پور ۴ بر۲ تیم هنرمندان را شکست داد.

به گزارش تایسیز نیوز و به نقل از روابط عمومی موسسه رسانه ورزش تبریز، تیم های فوتبال رسانه ورزش و هنرمندان تبریز عصر سه شنبه از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه باغشمال تبریز به مصاف هم رفتند که در این بازی دوستانه و خیرخواهانه تیم رسانه ورزش با سه گل محمود نصیر پور و آیدین بخشعلی پور تیم میزبان را مغلوب کرد.

در نیمه اول این بازی تیم هنرمندان از اشتباه پاس به عقب خط دفاعی تیم رسانه ورزش استفاده کرده و توسط امیر برزگر گل نخست را بدست آورد تا بازی با جذابیت بیشتری دنبال شود.

در ادامه نصیرپور کاپیتان تیم رسانه ورزش با پاس گل آقایی گل تساوی را به ثمر رساند.

بعد از هفت دقیقه آیدین بخشعلی پور با ورود به محوطه جریمه موفق شد گل دوم تیم رسانه ورزش را بدست آورد تا نهایتا این نیمه با برتری ۲ بر یک رسانه ورزس خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم یاران ناصر هاشمی با نفوذ به عمق دفاعی تیم رسانه ورزش گل دوم تیمشان را توسط اصلان رضا زاده به ثمر رساندند.

تیم رسانه ورزش که برای تساوی و شکست وارد میدان نشده بود دست به ضد حمله زد و با تلاش مهدی بارعی به گل دست یافت که داور این گل را بدلیل آفساید مردود اعلام کرد.

در ادامه محمود نصیر پور با پاس گل فرزاد آقایی گل سوم تیمش را به دست آورد.

خط دفاعی تیم هنرمندان تبریز با دریافت گل سوم تا حدودی متزلزل شده و این موقع بود که کاپیتان تیم رسانه ورزش هتریک کرده و بازی را با نتیجه ۴ بر ۲ تمام کرد.

تیم رسانه ورزش با ترکیب امیر ملک زاده، آیدین بخشعلی پور، فرزاد آقایی، محمود نصیرپور، محمدرضا ربانی، مهرداد نوع بشر، مهدی محمد پور، مهدی بارعی، عظیم عبداله پور، کاظم قربانی و رسول جمالی وارد میدان شد.

همچنین تیم هنرمندان تبریز نیز با ترکیب ناصر هاشمی، پرویز یخدنساز، حمید مجد آبادی، اکبر کاظمی، امیر برزگر، محمد احمدی، اباذر دهقان، سجاد مروتی، سعید قلندری، علیزاد پروین و محمود ریاحی مقابل تیم رسانه ورزش
صف آرایی کرد.

در طول بازی کاظم قربانی از تیم رسانه ورزش و فرشید شهیدی از تیم هنرمندان تبریز کارت زرد دریافت کردند.

لازم بذکر است احمد مرادپور بعنوان سرپرست،مهدی آب بسته مدیر روابط عمومی ،فرزاد آقایی مدیر اجرایی،محمود نصیرپور بعنوان سرمربی و بابک صفری بعنوان مربی کنار تیم حضور دارند.

گفتنی است، هفته گذشته هم تیم رسانه ورزش که ترکیبی از عکاسان و خبرنگاران ورزشی نویس تبریزی می باشد، تیم مهر هنرمندان تبریز را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشته بود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : بابک صفری