بررسی همزمان گل محمدی و سرمربی ولزی با گزینه دیگر اروپایی برای سرمربی گری تراکتور
بررسی همزمان گل محمدی و سرمربی ولزی با گزینه دیگر اروپایی برای سرمربی گری تراکتور

بررسی همزمان گل محمدی و سرمربی ولزی با گزینه دیگر اروپایی برای سرمربی گری تراکتور تایسیز نیوز- مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز گفت: بررسی “یحیی گلمحمدی” سرمربی سابق تیم پرسپولیس تهران، مربی ولزی و ۲ گزینه دیگر سرمربی اروپایی برای تیم تراکتور تبریز در حال انجام است. هوشنگ نصیرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران […]

بررسی همزمان گل محمدی و سرمربی ولزی با گزینه دیگر اروپایی برای سرمربی گری تراکتور

تایسیز نیوز- مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز گفت: بررسی “یحیی گلمحمدی” سرمربی سابق تیم پرسپولیس تهران، مربی ولزی و ۲ گزینه دیگر سرمربی اروپایی برای تیم تراکتور تبریز در حال انجام است.

هوشنگ نصیرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هنوز گزینه ای قطعی نشده و به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی می شود.

وی همچنین از عدم امکان نام بردن گزینه های جدید اروپایی برای تیم فوتبال تراکتور تبریز عذرخواهی کرد و گفت: فعلا نمی توان نام آنها را اعلام کرد.

به گزارش تایسیز نیوز ، البته پیش از این منابع موثق در باشگاه تراکتور از انجام مذاکرات نهایی مدیرعامل باشگاه با گلمحمدی و جلب رضایت او خبر داده و اعلام کردند: در صورت رفع پاره ای از موارد جزئی و برخی مشکلات طی امروز یا فردا گلمحمدی به عنوان سرمربی جدید تراکتور تعیین می شود که این موضوع را نصیرزاده تایید نکرد.

در همین حال تمرینات تراکتور که روز گذشته تعطیل شده بود و قرار بود امروز از سر گرفته شود، گویا ساعت برگزاری تمرین نیز به دستور باشگاه تغییر پیدا کرده است که همین موضوع اخبار مربوط به تعیین و معارفه سرمربی جدید را بیش از پیش محتمل می کند.

باشگاه تراکتور نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: مذاکرات باشگاه برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزو گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند.

به گزارش تایسیز نیوز، در پی باخت سنگین ۴ بر یک تیم تراکتور مقابل ذوب آهن در تبریز، پاکو خمز سرمربی اسپانیایی و تمام اعضای کادر فنی برکنار شد و محمد نصرتی در بازی مقابل مقابل نساجی مسئولیت فنی تیم را بر عهده داشت که با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

این تیم پرهوادار در پنج هفته گذشته و با سه بازی خانگی تنها ۲ امتیاز کسب کرد و به جای صعود در جدول رده سوم جدول رده بندی را هم از دست داد.

گل محمدی ۵۳ ساله در سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷ یک نوبت در لیگ برتر سابقه سرمربیگری تیم تراکتور را دارد که پس از ۱۸ بازی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد.

تراکتور بحران زده روز جمعه آینده در تبریز از سری مسابقات جام حذفی کشور به مصاف ذوب آهن می رود.