بررسی همه بخت های هفته پایانی لیگ برتر؛ کورسوی امید تراکتور برای سهمیه
بررسی همه بخت های هفته پایانی لیگ برتر؛ کورسوی امید تراکتور برای سهمیه

بررسی همه بخت های هفته پایانی لیگ برتر؛ کورسوی امید تراکتور برای سهمیه کورسوی امید تراکتور برای سهمیه تراکتورسازی در آخرین هفته لیگ برتر با اما و اگرهایی که در ادامه می خوانید می تواند کسب سهمیه کند. به گزارش تايسيز آذربايجان به نقل ازعصرتبریز، در پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر نشان می […]

بررسی همه بخت های هفته پایانی لیگ برتر؛
کورسوی امید تراکتور برای سهمیه

کورسوی امید تراکتور برای سهمیه تراکتورسازی در آخرین هفته لیگ برتر با اما و اگرهایی که در ادامه می خوانید می تواند کسب سهمیه کند.
به گزارش تايسيز آذربايجان به نقل ازعصرتبریز، در پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر نشان می دهد که تیمهای بالای جدول و انتهای جدول چه شرایطی دارند. در این مطلب نگاهی داریم به تمامی احتمالات لیگ برتر:

معادلات قهرمانی؛

پرسپولیس با یک امتیاز قهرمان می شود و سپاهان به شرط پیروزی در هفته آخر و باختن پرسپولیس می تواند به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد. این دو تیم تنها بخت های کسب عنوان قهرمانی به شمار می روند.

معادلات سهمیه آسیا؛

سپاهان و استقلال سهمیه آسیا را قطعی کردند ، پدیده و تراکتور برای کسب سهمیه ناگزیر هستد که بازی هفته پایانی خود را ببرند وگرنه باید منتظر نتایج همدیگر باشند. البته پدیده می تواند از لغزش استقلال هم بهره ببرد. داماش حتی قهرمان جام حذفی هم شود بدلیل عدم برخورداری از ضوابط و الزامات ای اف سی سهمیه آسیا نخواهد گرفت مگر اینکه قهرمان شود و مالکی پیدا کند که همه الزامات را فراهم کند. پدیده این شانس را دارد که در جدول حتی بالاتر از سپاهان و استقلال بایستد اما به شرط باختن سپاهان و توقف یا شکست استقلال در هفته آخر. تراکتور سازی فقط به شرطی سهمیه می گیرد که پدیده ببازد. تفاضل تراکتور نسبت به استقلال خیلی پایین تر است.

معادلات سقوط؛

سپیدرود برای بقا در لیگ برتر باید ببرد و منتظر شکست نفت مسجد سلیمان بماند. تفاضل نفت بهتر از سپیدرود است.