برف مدارس تعدادی از شهرستان های آذربایجان شرقی را تعطیل کرد
برف مدارس تعدادی از شهرستان های آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان در شهر تبریز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در تمامی نواحی پنجگانه تعطیل است . در آذرشهر و گوگان مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می کنند. در اسکو و شهر […]

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان در شهر تبریز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در تمامی نواحی پنجگانه تعطیل است .
در آذرشهر و گوگان مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می کنند.
در اسکو و شهر جدید سهند مدارس استثنایی، پیش دبستانی ، ابتدایی و دوره اول متوسطه تعطیل و مدارس دوره دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد .
در منطقه سراب تمامی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، تعطیل خواهد بود.
در منطقه چاراویماق تمامی مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، و همچنین مدارس استثنائی و پیش دبستانی شهری تعطیل هستند و مدارس ابتدایی شهری با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.
در منطقه هشترود تمامی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.
در منطقه مهربان مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل، و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.
در منطقه هریس تمامی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.
به گزارش ایرنا بارش برف در استان آذربایجان شرقی از نیمه شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.