برقراری پروازهای فرودگاه تبریز با وجود بارش برف
برقراری پروازهای فرودگاه تبریز با وجود بارش برف

به نقل از ایسنا، مصطفی صفایی با اشاره به باز بودن باند فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز برای نشست و برخاست هواپیما‌ها با وجود بارش سنگین برف، اظهار کرد: تمامی پرواز‌های امروز انجام شده و هیچ اختلالی در برنامه پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه تبریز وجود ندارد. وی ادامه داد: خوشبختانه عملیات برف […]

به نقل از ایسنا، مصطفی صفایی با اشاره به باز بودن باند فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز برای نشست و برخاست هواپیما‌ها با وجود بارش سنگین برف، اظهار کرد: تمامی پرواز‌های امروز انجام شده و هیچ اختلالی در برنامه پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه تبریز وجود ندارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه عملیات برف روبی روی باند فرودگاه از سوی پرسنل انجام شده  و مشکلی در فرود و پرواز هواپیماها ی ورودی و خروجی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از ساعت شش و نیم صبح امروز تمامی پروازها به موقع و بدون تاخیر انجام شده و تنها دو پرواز شرکت هواپیمایی آتا به علت مشکلات عملیاتی خود شرکت با تاخیر انجام شده است.

صفایی همچنین در خصوص پرواز مستقیم تبریز- باکو ( آذربایجان) نیز گفت: پروازهای تبریز- باکو از ۱۰ روز پیش آغاز شده و روزهای دوشنبه و پنجشنبه توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و در صورت استقبال تعداد روزهای آن نیز افزایش خواهد یافت.