برنامه پیش‌فروش محصول پروژه K132 و هشت محصول دیگر ایران خودرو اعلام شد
برنامه پیش‌فروش محصول پروژه K132 و هشت محصول دیگر ایران خودرو اعلام شد

🔸برنامه پیش‌فروش محصول پروژه K132 و هشت محصول دیگر ایران خودرو اعلام شد 🔹گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید خود را به برنامه پیش فروش تیرماه اضافه کرد. فروش مشارکت در تولید محصول پروژه K132 در دو نوع دستی و اتوماتیک و هشت محصول دیگر این خودروساز از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود.🔹طرح مشارکت در تولید […]

🔸برنامه پیش‌فروش محصول پروژه K132 و هشت محصول دیگر ایران خودرو اعلام شد

🔹گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید خود را به برنامه پیش فروش تیرماه اضافه کرد. فروش مشارکت در تولید محصول پروژه K132 در دو نوع دستی و اتوماتیک و هشت محصول دیگر این خودروساز از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود.
🔹طرح مشارکت در تولید محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو در کنار هشت محصول دیگر، از فردا ۱۸ تیر به مدت چهار روز اجرا می‌شود.
🔹سود مشارکت در طرح برای محصول جدید، ۶ تا ۹ درصد و سایر محصولات ۶ تا ۶.۵ درصد و موعد تحویل تمامی خودروها از ۱۲ تا ۱۴ ماه درنظر گرفته شده که قیمت آن برمبنای قیمت مصوب روز تحویل خواهد بود.
🔹افزون بر محصول جدید پروژه K132 که به زودی نام آن اعلام خواهد شد، دناپلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال‌ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ایی‌ال‌ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و سمند ال‌ایکس بنزینی در سبد پیش فروش تیرماه ایران خودرو قرار دارد.