برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران برتر آذربایجان‌شرقی
برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران برتر آذربایجان‌شرقی

به گزارش تایسیز اذربایجان حسن رسولی با اعلام تاریخ هفته پژوهش از ۲۴ تا ۲۸ آذرماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: امسال برای نخستین‌بار ایام هفته پژوهش نامگذاری‌شده و برنامه‌های خاصی برای این ایام در‌ نظر گرفته‌‌‌ایم. وی افزود: ۲۴ آذر، روز ارتباط با صنعت، کارآفرینی و مسیر‌های شغلی، ۲۵ آذر روز […]

به گزارش تایسیز اذربایجان

حسن رسولی با اعلام تاریخ هفته پژوهش از ۲۴ تا ۲۸ آذرماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: امسال برای نخستین‌بار ایام هفته پژوهش نامگذاری‌شده و برنامه‌های خاصی برای این ایام در‌ نظر گرفته‌‌‌ایم.

وی افزود: ۲۴ آذر، روز ارتباط با صنعت، کارآفرینی و مسیر‌های شغلی، ۲۵ آذر روز خدمات آزمایشگاهی و مراکز تحقیقاتی، ۲۷ آذر روز نوآوری و فناوری و روز چهارشنبه ۲۸ آذر روز نشر علم، همکاری‌های علمی و انجمن‌های علمی نامگذاری شده‌ است.

رسولی از مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در واحد تبریز خبر داد و گفت: این مراسم ۲۶ آذر برگزار خواهد‌ شد.

معاون پژوهش و فناوری واحد تبریز خاطرنشان کرد: در هفته پژوهش و فناوری، برنامه‌های مختلف سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات پژوهشی توسط حوزه معاونت پژوهش و فناوری، دانشکده‌ها و انجمن‌های علمی برنامه‌ریزی شده‌ است.