برگزاری جشنواره “دستپخت کد بانوی تبریز”
برگزاری جشنواره “دستپخت کد بانوی تبریز”

به گزارش تایسیز اذربایجان ،میر علی اصغر نساج غازانی ، با اعلام این مطلب گفت : همزمان با میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر اکرم اسلام و هفته وحدت ، برنامه های متنوعی در مراکز فرهنگی و مدارس سطح حوزه برگزار می شود. شهردار منطقه پنج کلانشهر تبریز در ادامه افزود : با […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ،میر علی اصغر نساج غازانی ، با اعلام این مطلب گفت : همزمان با میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر اکرم اسلام و هفته وحدت ، برنامه های متنوعی در مراکز فرهنگی و مدارس سطح حوزه برگزار می شود.

شهردار منطقه پنج کلانشهر تبریز در ادامه افزود : با هدف مشارکت دادن بانوان در برنامه های اجتماعی ، با برگزاری یک دوره جشنواره  انواع دسر ، پیش غذا و  آش تهیه و کد بانوهای تبریزی با هم رقابت خواهند کرد .

به گفته وی این  برنامه شنبه ۳ آذر در فرهنگسرای کوی فرشته شمالی واقع در شهرک باغمیشه اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه پنج همچنین با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقمندان در ۴ فرهنگسرای پارک بانوان باغمیشه ، کوی فرشته ، شهید نومی در کوی استانداری و شهرک مرزداران صورت می گیرد در پایان هدف از اجرای این مسابقه را تبیین مهارت های کسب شده توسط هنر جویانی که در مراکز فرهنگی شهرداری منطقه پنج در رشته های مختلف آشپزی مهارت دیده اند دانست وگفت : با برگزاری چنین جشنواره هایی شهروندان برای شرکت در برنامه های آموزشی فرهنگسراها تشویق می شوند.