برگزاری سومین جشنواره استعدادیابی دانش آموزی و دانشجوئی
برگزاری سومین جشنواره استعدادیابی دانش آموزی و دانشجوئی

به گزارش تایسیز اذربایجان دکتر شیوا ولایتی با بیان اینکه تجربه دو دوره قبلی جشنواره استعداد یابی اندوخته گرانبهائی در اختیار این موسسه آموزش عالی قرار داده است ، بدین جهت با مصوبه هیات رئیسه، مقرر شد سومین دوره این جشنواره نیز برگزار گردد. وی بخش های جشنواره سوم را متفاوت از بخش های دو جشنواره […]

به گزارش تایسیز اذربایجان دکتر شیوا ولایتی با بیان اینکه تجربه دو دوره قبلی جشنواره استعداد یابی اندوخته گرانبهائی در اختیار این موسسه آموزش عالی قرار داده است ، بدین جهت با مصوبه هیات رئیسه، مقرر شد سومین دوره این جشنواره نیز برگزار گردد.
وی بخش های جشنواره سوم را متفاوت از بخش های دو جشنواره قبلی دانسته و اضافه شدن بخش فنی مهندسی، علوم انسانی و علوم پایه در کنار بخش هنر و معماری را از بخش های این جشنواره بیان کرد.
ولایتی با اشاره به حضور موفق دانش آموزان در جشنواره های قبلی ، از برنامه ریزی مدون جهت حضور فعالانه و گسترده دانش آموزان دبیرستانها و هنرستانهای استان در سومین جشنواره استعداد یابی خبر داد.
وی به برگزاری دوره های آموزشی در هر رشته تحصیلی برای دانش آموزان ، قبل از آغاز جشنواره، اشاره نمود و اجرای کارگاههای آموزشی را در راستای دانش افزایی دانش آموزان در حوزه مهارتی خود بیان نمود.