برگزاری سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان
برگزاری سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، صیفی معاون توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی […]

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، صیفی معاون توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از معاونین و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان به میزبانی منطقه آزاد ارس برگزار شد.
در این جلسه ابتدا گزارشی جامع در خصوص اقدامات حوزه های مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه شد و حاضران در جلسه نظرات خود را ارائه دادند.
در ادامه صیفی با اشاره به نقش مدیریت قوی در پیشرفت مجموعه گفت: در گذشته ادارات به صورت علمی مدیریت نمی شد اما امروز سبک مدیریت هم طراز با کشور های پیشرفته بوده و با علم پیش می رود و از حالت سنتی خارج شده است.
وی در ادامه افزود: بررسی حوزه های مختلف دستگاه موجب یافتن ایرادات و مشکلات شده و از طریق رصد های مرتب مشکلات مربوط به یک دستگاه برطرف می شود.
صیفی خاطرنشان کرد: رضایت مندی ارباب رجوع از مهم ترین موضوعات دولت بوده و در همین زمینه امیدواریم ادارات و دستگاه های اجرایی در تکریم ارباب رجوع تمام تلاش خود را انجام دهند. از اداره کل ورزش و جوانان استان هم تشکر می کنم که در این مدت نتایج بسیار خوبی کسب کردند و کمک خواهیم کرد این موفقیت ها ادامه دار باشد.

در پایان ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: تمامی فعالیت های ادارات در جهت ارائه بهترین خدمات به عموم مردم بوده و از زمان قبول مسئولیت در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم.
وی افزود: خوشبختانه با تلاش تمامی کارکنان ورزش و جوانان استان توانستیم مقام اول کشور را در بین تمامی ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور کسب کنیم که حاصل تلاش دسته جمعی بود.
ستوده نژاد بیان داشت: موضوع آمایش سرزمینی مهم ترین مسئله وزارت ورزش و جوانان است که از حیف و میل بیت المال جلوگیری می کند و باعث می شود امکانات ورزشی در مکان مورد نیاز قرار گیرد که این سند راهبردی در استان هم آماده شده و از آن استفاده می شود.