برگزاری سومین همایش «زنده‌نامان تبریز»
برگزاری سومین همایش «زنده‌نامان تبریز»

شهردار خبر داد برگزاری سومین همایش «زنده‌نامان تبریز» شهردار تبریز با بیان اینکه آغاز مجدد تجلیل از زنده نامان پس از چند سال وقفه، اتفاق مبارکی است، گفت: سومین همایش زنده نامان تبریز ۲۱ تیر ماه برگزار می شود. به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در یکصد و چهل و چهارمین اظهار […]

شهردار خبر داد

برگزاری سومین همایش «زنده‌نامان تبریز»

برگزاری سومین همایش «زنده‌نامان تبریز»

شهردار تبریز با بیان اینکه آغاز مجدد تجلیل از زنده نامان پس از چند سال وقفه، اتفاق مبارکی است، گفت: سومین همایش زنده نامان تبریز ۲۱ تیر ماه برگزار می شود.

به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در یکصد و چهل و چهارمین اظهار کرد: انتخاب چهره های شاخص حوزه‌های مختلف در کارگروه های تخصصی به صورت دقیق بررسی و انجام شده است.

وی تشریح کرد: سومین همایش زنده نامان مربوط به سال گذشته بوده و چهارشنبه ۲۱ تیر ماه معرفی و از آنها تجلیل خواهد شد.

شهردار تبریز همچنین به معرفی زنده نامان تبریز در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: بهمن ماه سال جاری نیز همایش زنده نامان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

یعقوب هوشیار ادامه داد: آغاز مجدد تجلیل از زنده نامان پس از وقفه چند ساله، اتفاق مبارکی است که پس از احصای نظرات پیشکسوتان در حوزه های مختلف اجرا می شود.

وی تصریح کرد: تبریز، افراد مطرح بی شماری را تقدیم این مرز و بوم کرده است و در سومین همایش زنده نامان، شاهد تجلیل و قدردانی از ۲۰ چهره برتر در زمینه های مختلف خواهیم بود.

گفتنی است دو فوریت لایحه تکریم و تجلیل از زنده‌نامان تبریز به تصویب اعضای شورای اسلامی تبریز رسید که مقرر شد چهارشنبه ۲۱ تیر ماه در مرکز همایش های بین المللی تبریز از آنها تجلیل به عمل آید.