بزودی لباس تیم ملی نصیبم می شود
بزودی لباس تیم ملی نصیبم می شود

هافبک جوان تبریزی: تلاش شبانه روزی انجام می دهم تا بتوانم به آنچه لایقش هستم برسم. هادی شهناز یکی از استعدادهای ناب فوتبال پایه استان در رابطه با شرایط خود اظهارداشت: وقتی ۵ ساله بودم فوتبال را شروع کردم اما به صورت حرفه ای از سال ۱۳۹۷ فوتبال را آغاز کرده ام. وی افزود: در […]

هافبک جوان تبریزی: تلاش شبانه روزی انجام می دهم تا بتوانم به آنچه لایقش هستم برسم.

هادی شهناز یکی از استعدادهای ناب فوتبال پایه استان در رابطه با شرایط خود اظهارداشت: وقتی ۵ ساله بودم فوتبال را شروع کردم اما به صورت حرفه ای از سال ۱۳۹۷ فوتبال را آغاز کرده ام.

وی افزود: در تیم های شاهد,تراکتور,مهدیه توپ زده ام , این فصل نیز در خدمت تیم مس سونگون خواهم بود.
شهناز دررابطه با اهداف خود اظهارداشت: تلاش من بازی کردن در تیم های پایتخت می باشد, زیرا خیلی بیشتر از تیم های تبریزی به فوتبال پایه اهمیت می دهند,در واقع راحت تر می شود به تیم ملی رسید.
وی دررابطه با تیم ملی گفت: به خودم ایمان دارم و به لطف خدا تلاش می کنم تا در این دو سه سال آینده لباس تیم ملی را بر تن کنم.

وی در رابطه با شرایط فوتبال پایه تبریز اظهارداشت: وجود دلال ها باعث شده تا خیلی از بازیکنان در رده پایه از فوتبال دل زده شوند.بنظرم تبریز یکی از مراکز فعالیت های ضد فوتبالی است.

هادی شهناز  در رابطه با فعالیت های ضد فوتبالی خاطر نشان کرد: دررده های پایه بسیاری از افراد تیم داری می کنند در لیگ های مختلف استانی , مناطق و کشوری تیم های متعددی حضور دارند, اما در رده های امید بزرگسالان تعداد تیم ها اندک است.
تعداد بازیکنان در رده های پایین خیلی زیاد اسن و بازیکنان برای این که در رده های امید و بزرگسالان وارد تیم شوند از هیج کاری دریغ نمی کنند.
وی افزود : این امر باعث می شود تا افراد  سود جو براب ثبت قرارداد بازیکن در خواست مبلغ کنند. که همین موضوع باعث می شود استعداد ها خاموش شوند و نتوانند در رده های امید و بزرگسالان بدرخشند.

  • نویسنده : b16