بسته‌های پیشنهادی شهردار تبریز به سرمایه‌گذار ترکیه‌ای
بسته‌های پیشنهادی شهردار تبریز به سرمایه‌گذار ترکیه‌ای

🔺بسته‌های پیشنهادی شهردار تبریز به سرمایه‌گذار ترکیه‌ای🔸 یعقوب هوشیار شهردار تبریز در دیدار با سرمایه‌گذار ترکیه‌ای:حمل و نقل مهمترین حوزه سرمایه‌گذاری در تبریز بوده و شورای شهر نیز نظر مساعدی نسبت به آن دارد و می‌توانیم خطوط تاکسیرانی شهر و یا ناوگان اتوبوسرانی را به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار کنیم. خطوط متروی تبریز نیز می‌تواند […]

🔺بسته‌های پیشنهادی شهردار تبریز به سرمایه‌گذار ترکیه‌ای🔸

یعقوب هوشیار شهردار تبریز در دیدار با سرمایه‌گذار ترکیه‌ای:حمل و نقل مهمترین حوزه سرمایه‌گذاری در تبریز بوده و شورای شهر نیز نظر مساعدی نسبت به آن دارد و می‌توانیم خطوط تاکسیرانی شهر و یا ناوگان اتوبوسرانی را به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار کنیم.

خطوط متروی تبریز نیز می‌تواند محل سرمایه‌گذاری باشد و در کنار آن برخی پروژه‌های شهری و گردشگری در قلب تبریز باید قالب آماده سرمایه‌گذاری داشته باشند.

🔹یکی از پروژه‌های  خوبی که روی آن کار می‌کنیم و مطالعات آن را انجام دادیم، مرکز سلامت خاوران است که ۱۰ هکتار مساحت آن است.

🔹در منطقه دوکمال نیز زمین‌خوبی به مساحت ۳.۵ هکتار وجود دارد، ولی نگاه سرمایه‌گذاری و مشارکت در آن محل نداریم  بلکه نگاه ما به آنجا محلی برای تأمین اعتبار خرید اتوبوس‌های شهری است.

🔹یک مجموعه دیگر سرمایه‌گذاری شهرک ورزشی یادگار امام است که با توجه به برند بودن تراکتور، آنجا نیز استعداد تبدیل به قطب ورزشی وجود دارد و می‌تواند میزبان مسابقات جهانی و آسیایی باشد.